ik weet dat het bij iedereen anders gaat en bij niemand hetzelfde is. maar toch ben ik benieuwd naar hoe het bij sommige meiden ging. ik heb het dan over.... ik ben nu 35 week zwanger en de kleine meid is al ingedaald. ik voel dit heel goed, ze drukt ook hard naar beneden soms. wilde het bij jullie wat zeggen over hoelang het duurde dat je kindje was ingedaald?en hoelang duurde het nog na het indalen voordat de echte eerste weeen begonnen? hoe zijn de ervaringen met thuis bevallen?
Ik ben nu 38 weken zwanger en mijn kleine ventje lig enorm diep. Daarom heb ik ook veel pijn en last en als ik ga lopen, dan voel ik de druk van onder steeds. De vk zei dat het geen wonder was dat ik zoveel pijn had, maar dat het niets zei over wanneer ik zou gaan bevallen helaas. Mijn eerste kwam pas met 41 weken, dus dan zou ik nog 3 weken zo moeten blijven lopen. IK HOOP HET NIET!!!! Thuis bevallen is mij heel goed bevallen, maar doordat ik ben verhuisd naar een kleiner huis en geen plaats heb voor een extra bed, ga ik deze keer naar het ziekenhuis toe.
ben thuis bevallen, beviel heel goed! Olaf daalde pas met 37 weken als een baksteen in, nadat hij ergens in de 36e week nog van stuit naar goede ligging was gedraaid Hij kwam uiteindelijk 9 dagen te vroeg, dus snel na de indaling. Maar je hoort ook mensen waarbij het kindje al wéken ingedaald is en die dan nog overtijd lopen, volgens mij zegt het niets!
Bij Isabella was ze al met 34 weken helemaal ingedaald. Ik ben bevallen met 40 + 6 weken. Nu bij 37 weken ingedaald. Ik heb nog geen idee wanneer ik mag bevallen. Hier ook pijn bij het lopen., Vooral met een volle blaas.
mijn eigenwijsje daalde in met 36 weken..de week daarop had ie er geen zin meer in en ging er weer uit. 38 weken nog steeds niet ingedaald. 40 weken pas goed ingedaald. ik weet niet hoelang de bevalling op zich had moeten laten wachten als ik niet gestript was maar met 40+3 werd ik gestript en 2 dagen later werd hij geboren. ik ben in het ziekenhuis bevallen en ik ben er dik tevreden over! wrd heel goed begeleid en ontvangen. kwamen regelmatig kijken hoe het ging. legden uit wat er gebeurde en zou gebeuren. stelde mijn partner ook gerust. ja ik het is mij heel erg goed bevallen en bij deze zou ik er zo weer heen gaan. ook hele aardige geduldige gynecoloog.
mijn meisje was een dag voor de bevalling ingedaald bevallen met 40 wk 6 dagen, thuis bevallen was super, heerlijk na de bevalling lekker douchen en rustig op mijn eigen bedje van mijn meisje genieten. hoop zo dat het dit keer weer thuis lukt!!
nu ik dit topic lees... realiseer ik me dat het kleintje beter niet ik kan dalen bij mij..... eerste was 2 dagen voor de bevalling nog niet ingedaald en met 40+2 geboren..... tweede.... was met 35 weken ingedaald... (lag controle daarvoor nog in stuit).en pas geboren met 41+5....
Mijn dochtertje was met 30 weken al ingedaald, maar ik ben pas bevallen met 40 weken en 5 dagen. Ik ben niet thuis bevallen, en dat is achteraf maar goed geweest ook, met het breken van de vliezen kwam er ontzettend veel bloed mee waardoor mijn bevalling werd overgedragen aan het ziekenhuis. Waardoor dat is geweest is nog steeds een raadsel, ze houden het maar op een hele snelle ontsluiting, om 8 uur werd ik wakker van ontzettende rugweeen zonder tijd ertussen, en toen de verloskundige om kwart voor 9 kwam en voelde had ik al 8cm ontsluiting, en kon dus meteen naar het ziekenhuis.