Hallo Dames, Ik heb al tijden wat gerommel maar steeds geen ontsluiting of weeën. Ik loop via het ziekenhuis omdat ik ten eerste medische indicatie heb maar ook via een pop poli loop dit omdat ik angst stoornis heb en altijd begeleid heb gewoond. Nu hebben ze het vorige week al over inleiden gehad dat ze dachten dat dit me meer rust zou geven en dat ik dan nog genoeg energie zou hebben. Ik zou dan nu sinds deze week 2x per week voor de controle moeten. Nu hebben ze vandaag ineens al een afspraak gemaakt voor de inleiding. Ik wordt donderdag ingeleid. Ik heb hier wel beetje dubbel gevoel bij want aan de ene kant wil ik liefst dat hij zelf aangeeft wanneer hij er klaar voor is en aan de andere kant ben ik ook gewoon super nieuwsgierig naar hem en zo zin om hem in me armen te kunnen houden. De bedoeling is dat ik donderdag om half zeven s ochtends eerst moet bellen als er plek is en om half 8 moeten we er dan zijn. Moet dan eerst aan de ctg en daarna gaan ze toucheren om te kijken als er al iets ontsluiting is zo niet gaan ze me van die inwendige capsules geven. Zo lang Door tot het wat verweekt wordt en ontsluiting krijg en daarna aan het infuus weeën opwekken. Dit is voor mij heel dubbel allemaal want zondag nog in ziekenhuis ook geweest want had weer gerommel ze wouden gaan toucheren maar heb geen goede ervaringen op seksueel gebied dus gelukkig hadden ze even gewacht en toen is er een verloskundige gekomen die ik wat beter ken. Ze heeft dit heel voorzichtig gedaan maarja donderdag gaan ze dat tuurlijk dan wat vaker doen. Er loopt ook 1 arts assistente die bij een inwendige echo echt niet voorzichtig met me om is gegaan en altijd enorm loopt te drukken op me buik dus hoop zo niet dat zij dat allemaal gaat doen. Sorry voor het lange verhaal maar moest echt even me verhaal kwijt !
Wat spannend dat ze je donderdag gaan inleiden! Wat vervelend voor je dat je zo opkijkt tegen de handeling die een verloskundige moet maken om bij je baarmoeder de ontsluiting te controleren en bij het toucheren.. Ik kan niet goed inschatten wat voor impact dit voor jou moet hebben dat er mensen met hun handen naar binnen gaan. Hopelijk kun je voor jezelf een beetje een onderscheid maken dat dit alles behalve een seksuele handeling is... 😕 of je nu ingeleid wordt of de bevalling komt natuurlijk op gang, in beide gevallen zal de verloskundige zo af en toe moeten controleren denk ik.. Ik hoop voor je dat je in ieder geval een hulpvaardige en aardige vrouw hebt waar je vertrouwen in hebt terwijl ze je helpt.
Dank je wel ! Nu nog even de tijd om alles na te checken als we alles klaar hebben liggen en het huis even een grote schoonmaak beurt geven
Wat vervelend dat je er zo tegenop ziet! Ik heb ook slechte ervaringen op seksueel gebied en ik zag er ook best tegenop (ben wel gewoon thuis bevallen). Maar tijdens de bevalling was ik daar helemaal niet meer mee bezig. Ik was alleen maar bezig met weeen opvangen en eraan denken dat ons kleintje er nou echt aan kwam Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat! Probeer je te ontspannen en aan wat anders te denken! Succes donderdag!!
Hallo, Spannend een inleiding! Ik ben zelf ook ingeleid met 38.5 week i.v.m. te hoge bloeddruk. Ik heb zelf een angststoornis en was erg gespannen. Ik was vooral bang om een paniekaanval te krijgen en de bevalling niet zelf te kunnen doen. Ik heb van maandag tot woensdag in t zkh gelegen na 2x een ballonetje en 2x een gel hebben ze woensdag pas de vliezen gebroken en uiteindelijk de weeën opwekkers aangezet. Ik ben de hele bevalling erg rustig geweest en kon me ontzettend goed focussen op de weeën opvangen en uiteindelijk het persen. Ik kreeg echt een ongekende kracht van binnen en stond er van te kijken dat ik zo kalm bleef! Ik hoop dat je wat vertrouwen krijgt na het lezen van dit bericht. Succes donderdag! Je kunt t! En voor alle onderzoeken gewoon aangeven wat je wel of niet fijn vindt. Ik vond de eendebek niet prettig en vroeg of ze deze rustig wilde inbrengen zodat ik me kon ontspannen. Dan had ik minder last.
Ey ey meis ,, Ik bergijp helemaal wat je bedoeld ... ik ben 4 jaar geleden met 37 weken ingeleid .. en heb ook nare ervaringen op sexueel gebied. ... ik heb alles gewoon op 0 gezet en gedacht aan de kleine baby in mijn buik die ik iedere moment misschien in mijn armen kan/kon gaan houden misschien kun je je daar op focussen en probeer iets mee te nemen ter ontspanning ... .. het komt echt goed meid ... de mensen in het ziekenhuis/verloskundige... zijn er voor jou om naar jou te luisteren en te zorgen dat met moeder en baby alles goed gaat komen ... Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen zal mijn duimen voor je gaan draaien ... maar je kan het meid .... xxx
Succes morgen!!!!! Waaaaaahhh spannuuuuund! Maar daarna heerlijk dat kleine warme mensje op je borst. Denk daar maar aan
Super lief jullie berichten ! geeft me echt een boost! Moet maar denken dat ik voor al die dingen iets moois terug kijken namelijk me kleine mannetje. Me vriend is ook al zo zenuwachtig die is er zelfs misselijk van.
oh nog maar 1 nachtje slapen!! je kan morgen maar zo je kleintje in je armen hebben! heel veel succes en JE KAN HET!!
Dank jullie wel allemaal voor jullie boost! zo over half uurtje bellen als er plek is vannacht ineens wat krampen in me buik gehad hopen dat me baarmoedermond dus misschien al wat van zich zelf is verweekt.
We moeten wachten, alle kamers zijn vol. In plaats van half 8 moeten we er nu 10 uur zijn. Me vriend helemaal ongeduldig. Ik denkt bij mijzelf kan ik lekker nog even snel een dweil Door het huis heen halen want gisteren niet meer aan toe gekomen
Dank jullie wel allemaal ! voelt ook heel raar dat me kleine man nu nog lekker actief is in me buik en dat ik hem misschien vandaag ineens al in me armen kan hebben