Ervaringen met Belly Bandit?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sallie, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb er al vaker over gelezen, maar nu ik steeds verder kom in de zwangerschap begin ik mij toch af te vragen of zoiets zin heeft. Lijkt me gewoon fijn om iets te hebben wat ondersteund.

Nu ben ik van mezelf vrij slank en heb ook geen heel grote buik (zet wel even een foto bij van mijn laatste buikfoto met 29w5d) maar toch lijkt het me lekker voor je spieren en het "vel"......

Nou, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Helemaal niemand?

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Dat is toch zo'n band voor na de zwangerschap? Ik vond die dingen best prijzig, dus heb van de corrigerende slips voor na de bevalling. Vond het de eerste keer maar niks dat alles zo los hing en als ik me omdraaide alles naar 1 kant viel.

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, je beschrijft het wel leuk.

Ja het is een buikband eigenlijk, ze zijn vrij prijzig ja vandaar dat ik ook naar ervaringen vraag. Neig er wel naar om het te doen, maar als ik hier 30 ervaringen lees dat het geen zier hielp, is het zonde.

Met googlen kom ik ook weinig meer te weten, krijg je van die verhalen van mensen die niet zwanger zijn, ook nooit geweest, en er niet van afvallen. Nee, duhuh ;)

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik lees ff mee, wil namelijk ook zo'n band halen voor na de bevalling, ben erg benieuwd naar de ervaringen ;)

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik had er eentje, maar ik heb hem eigenlijk nauwelijks gebruikt. Ik heb sowieso helemaal geen last gehad van een los of rollend gevoel zoals je dat wel eens leest. De dag van de bevalling had ik nog een klein beetje een laag buikje en de dag daarna was ik alweer zo goed als plat. Het enige wat raar voelde was dat mijn buik enorm zacht was. Heb na 3 dagen toen het mocht (je moet 3 dagen wachten voordat hij om mag!) hem wel even om gedaan, maar ook snel weer uit, het was toen heel warm buiten en ik vond hem niet prettig zitten, hij kroop continu omhoog en je zag hem heel goed zitten onder je kleding.

Bij een volgende ben ik denk ik eerder geneigd om corrigerend ondergoed of een sluitband van Motherwear te kopen (bij de 2e gaat het buikje er altijd minder snel vanaf heb ik begrepen ;))

Dit was mijn buik met 38 weken, ben met 38.5 bevallen

Bekijk bijlage 183905

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bedankt voor je info!

Heb je ook een foto van na de bevalling, tenminste, kort na de bevalling?

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nee sorry dat niet, vond het niet zo belangrijk om dan nog buikfoto's te maken, haha ;).

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, nee dat snap ik wel.

Dacht alleen dan kunnen we zien hoe het resultaat was (of eigenlijk, hoe overbodig de BB ;))

10. jubelteen

jubelteen Lid

11 aug 2010
    85
    0
    0
    Ik heb de sluitband van motherwear gebruikt. Ik vond het erg comfortabel zitten. Het gaf veel steun aan mijn bekken(had bekkenklachten) en ook aan mijn buik. Mijn buik was ook best snel weer plat. Ik heb er dus wel een goede ervaring mee.
    Dit was mijn buik een dag voor de bevalling;

11. jubelteen

jubelteen Lid

11 aug 2010
    85
    0
    0
    En deze een paar (volgens mij 4)dagen na de bevalling

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kijk Jubelteen, dat zijn goede berichten ;).

Mooie buik hoor, en inderdaad al heel plat weer. Jouw buik lijkt kwa vorm ook wel een beetje op de mijne, dus denk ik redelijk vergelijkingsmateriaal.

De banddie jij noemt ken ik niet, maar ga er even naar kijken! Tnx iig voor je reactie.

Deel Deze Pagina