last van de rug! zw kwaal of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi meiden

ik had tijdens mijn ongi altijd erg last van mijn rug.
    nu had ik het gister avond weer heel erg. ik had veel huishoudelijke taken gedaan allemaal in 1 dag natuurlijk aangezien wij in ons andere huis kijkers krijgen wil je het allemaal toch netjes en schoon hebben.
    dus ik dacht hup alles in 1 keer dan ben je ervan af.

nu had ik gister dus de hele avond lekker op de bank gezeten lekker onderuit. en toen moest ik de katten eruit laten en ging ik staan nou ik kon amper bij de achter deur komen. ik had zo'n last dat ik amper op mijn rechter been kon staan ik ben met veel pijn en moeite boven gekomen en in een lekker warm gezeten maar toen was het niet over.
    toen op bed gegaan en nu vanmorgen was het weer stukken beter.

heb ik het te mal gedaan of is dat gewoon een kwaaltje?
    wie heeft dit ook wel gehad?

liefs

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het hoort er idd een beetje bij, maar het is wel een teken dat je teveel hooi op je vork hebt genomen .. je moet een beetje lief zijn voor jezelf als je zwanger bent .. :D

3. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Bij mij was en is rugpijn echt een zwangerschapskwaal. Ik had het ook vrij vroeg, maar idd niet altijd... Nu ben ik bijna 7 maanden en heb gister zeer grondig de badkamer staan schrobben. Nou, dat was dus hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dat ie zo´n goede beurt kreeg, want hierna moet mijn man eraan gaan geloven. Kon haast niet meer lopen erna. Beetje te druk geweest dus.
    (Helaas krijgt mannetje lief het op eén of andere manier niet voor elkaar om alle hoekjes en plekjes net zo goed schoon te maken als ik :rolleyes: dus zal me in moeten houden ;) )

Maargoed, zou goed kunnen dat je iets te druk bent geweest. Hopelijk word het niet erger in de loop van je zwangerschap!

Liefs, Vlindertje

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hmmm mooi min. ik mag altijd graag mijn huis schoon hebben dus mag graag poetsen. en was de laatste weken al erg lui. nu ik zwanger ben ben ik erg lui geworden hahaha. dus vond het al heel goed van mezelf dat ik dat allemaal had gedaan.
    nou ja mijn man zit nog een week in het buitenland en als het goed is heb ik hem dan de rest van de zwangerschap thuis. dus ja dan moet hij er idd maar aangeloven ook al wordt het dan lang zo schoon niet. moeten we maar even niet zo kritisch kijken.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb dat ook maar dat is idd wanneer ik een dagje druk bezig ben geweest. ik weet dan niet eens hoe ik moet liggen op bed. de volgende dag is het wel over maar dan weet ik ook meteen dat ik het de volgende keer rustiger aan meot doen.

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik krijg er ook last van als ik teveel doe.

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke nou dan heb ik het wel heel vroeg als ik naar jullie banners kijk ;)

Deel Deze Pagina