Help! Ik heb begin februari een miskraam gehad, en bij bloedonderzoek blijkt dat na de miskraam mijn hcg 28 was nu 4.5 weken later is het 100. de gyno feliciteerde me met een zwangerschap maar nu blijkt dat de HCG waarde na 3 dagen nog op 100 zit. ben zo bang dat het weer mis is.. zit met mijn handen in het haar en weet niet meer of ik blij of verdrietig moet zijn. Weten jullie raad ik hoor het zo graag?!
Hoi meid, Heeft je gynaecoloog een echo gemaakt? Ik wil je niet bang maken, maar aangezien je niet zeker weet of je hCG ook nul is geweest, denk ik dat je ook aan je gynaecoloog moet vragen of hij of zij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan uitsluiten. Nogmaals... ik hoop dat je gewoon heerlijk zwanger bent! Maar laat je wel goed voorlichten. Heel veel succes en ik duim voor je. Groetjes, Josien
ja de gyno heeft idd na de miskraam een echo gemaakt om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten en dit is niet het geval, want idd daar was ik ook bang voor was. maar voel me zo onzeker nu a.s maandag zal ik een echo hebben. maar was benieuwd of het kan dat de hcg even stil staat en niet zakt maar langzaam stijgt
zou het niet hoger moeten zijn? zei je gyn er niets van? veel sterkte meis, die onzekerheid is niet leuk!
hoi ja het gaat wel weer goed maar heb idd toch een miskraam gehad en nu weer na de gyno want heb waarschijnlijk te weinig progesteron in mijn lichaam dus helaas 3 miskramen is nu wel even genoeg maar bedankt voor je reactie
Gelukkig is dat probleem van te weinig progesteron wel makkelijk op te lossen meid. Neemt niet weg dat jullie toch weer een hoop verdriet mee moeten maken. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Josien