Lekkende borsten en seks

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door duha, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duha

    duha Actief lid

    12 dec 2007
    181
    0
    0
    Haii meiden,

    ik geef nu een weekje borstvoeding en mijn borsten lekken echt ontzettend. Dit doen ze al sinds week 16 van de zwangerschap. Sindsdien is mijn man ook een beetje de interesse in mijn borsten verloren tijdens de sex; hij vindt de melk vies. Op zich vrij logisch natuurlijk, maar ik vraag me toch af hoe dat bij jullie gaat. Staan de borsten bij de sex helemaal buitenspel?

    Liefs,

    Merijn
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    In het begin vond ik het niet zo prettig maar dat verandere al snel weer.
    Komt goed ;)

    Ben benieuwd of je veel antwoorden krijgt trouwens :)
     
  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier staan die borsten zolang ik nog bv geef volledig buitenspel, vind het persoonlijk niet zo leuk als mijn vriend eraan komt en geraak er dus absoluut niet meer opgewonden van. Ze zijn meer eigendom van Louiza dus.
    Gefeliciteerd trouwens met je kindje!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn man vond het in het begin een beetje maf om er aan te zitten, maar er gebeurde niks, die nu durft hij wel.

    Ik heb dus nog nooit lekkende boobies gehad tijdens de sex.
    (en wij hadden ook na 2,5 week al weer sex)
     
  5. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gewoon sexen na een voeding en je hebt geen last van lekkende borsten
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier zijn ze nooit een hoogtepunt geweest haha maar ik heb nu niet meer zoiets van 'afblijven', dat had ik in het begin wel. verder hebben wij dikke lachbuien gehad om de lekkende boobs tijdens de sex. ;)
     
  7. mizzy

    mizzy Actief lid

    26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    In het begin vond ik het ook raar als ik me man aan me borsten zou zitten.
    maar nu niet meer, omdat ik me er heel goed van kan af zetten! kan borstvoeding geven en het gebriuken tijdens de sex prima van elkaar scheiden.
     
  8. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik kan het ook heel goed scheiden en het wel of geen bv geven en evt. lekkende borsten heeft hier ook geen invloed op wat we doen.

    Naarmate je langer bv geeft worden ze ook steeds meer zindelijk dus heb je er ook minder last van
     
  9. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn man mag nog steeds niet aan mijn boobs komen, dwz ik draag er altijd wat overheen,dan mag hij het wel.
     
  10. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij hebben altijd seks na een voeding, dan lekt het bij mij niet, want Milan drinkt ze helemaal leeg. En een bijkomend voordeel is dat Milan dan lekker rustig is, en we niet bang hoeven te zijn dat we gestoord worden ;).
     
  11. Luckymom

    Luckymom Fanatiek lid

    21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik vond het ook gek en minder leuk met lekkende borsten. En voor mij geldt ook dat omdat ze nu een andere functie hebben ik het wat moeilijker vind dat mijn man ze ook wil gebruiken. Hij heeft er verder weinig problemen mee, kijkt een beetje vies als ze lekten.
     
  12. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier zijn de boobies zindelijk. Maar tijdens de seks ... vindt het toch een beetje gek hoor. Voelt gewoon raar. Ach ... gewoon een beetje experimenteren en creatief met tiet ;)

    (en persoonlijk vind ik het een beetje getut als mannen het 'vies' vinden ... :rolleyes: ... de meeste mannen drinken toch ook koemelk ;) ... das pas smerig! :))
     
  13. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hahahahaha :) , wat verwoord je dat mooi.

    Ik vind ze erg gevoelig dus heb liever dat hij er af blijft. Vind hij jammer, want ik heb er twee cupmaten bij nu ;) .
    Vind het wel heel onwennig als hij er een kusje op geeft. Handen okee, maar mond :( , nee, dat doet alleen ons kleine meissie op t moment.
    Had laatst ook een lekborst tijdens de seks. Kan gebeuren. 't is niet zo dat ik het op kan houden of zo.
    En om het nou na een voeding te doen lijkt me zo'n geplan. Wij gaan gewoon geregeld samen douchen, dan heb je er ook geen last van, dan is alles nat.
     
  14. Sembo

    Sembo Actief lid

    28 dec 2007
    403
    0
    0
    In het begin hield ik heel charmant mijn voedingsbeha aan. Tegenwoordig is die uit en mag én wil hij er wel aanzitten. Ik moet je eerlijk zeggen dat het nu wel anders is. Aan de andere kant weet ik zeker, en mijn vriend gelukkig ook, dat als ik met BV gestopt ben alles weer gewoon als voorheen is.
     
  15. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Wij hebben van begin af aan eigenlijk geen last. Hij was wel op het begin bang dat ie me pijn zou doen maar dat viel reuze mee. Hier zijn ze voor allebie de mannetjes :)
     
  16. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier vond ik het echt vreselijk, die melk-lekkende borsten. Pas weer gaan 'seksen' ruim 4.5 maanden na de bevalling. Dat had er ook mee te maken dat ik helemaal niet tevreden was met mijn eigen lichaam en ook nog eens die borsten erbij, ik zag het gewoon niet zitten. De eerste tijd hield ik echt gewoon mn beha aan, maar later mocht hij er voorzichtig aankomen zegmaar. Maar ik heb eigenlijk nog altijd, ook al is dat melk-lekken wel over, het liefst dat ie eraf blijft, nouja heel af en toe dan ;).
     
  17. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hier staat ook de naam van mijn dochtertje erop hahahaha...
    Toen ik nog volledig borstvoeding gaf mocht mijn man er van mij niet aan komen. Met de melk had hij eigenlijk geen probleem, mijn melk echter wel met hem.
    Nu geef ik nog maar 1 portie per dag en dat is 's ochtends. Na die voeding wil de kleine ze wel weer delen met haar papa :)
     

Deel Deze Pagina