Lekkende borsten na miskraam 15,3 wkn

Discussie in 'Miskraam' gestart door Loes221983, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Helaas zijn wij er op 30 december achter gekomen dat ons kindje niet meer leeft. Ik was precies 15wkn zwanger. Met 15,3 wkn is ons kindje geboren middels een opgewekte bevalling in het ziekenhuis. (Dit is gelukkig perfect verlopen.)

Nu stond ik gister onder de douche en de melk lekte met vlotte grote druppels uit mijn beide borsten en nu ook natte plekjes in mijn kleding ook voelen mijn borsten hard en gespannen aan, iemand hier ervaring mee en wat kan ik er aan doen....

Buiten dat dit niet fijn voelt is het ook erg confronterend :(

2. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ten eerste heel veel sterkte! Dit is normaal. Ik ben zelf na 20 weken zwangerschap bevallen en ik kreeg tabletjes tegen melkproductie aangeboden. Je zou eens kunnen overleggen met je vk/ gyn. De tabletten hebben wel wat bijwerkingen. Dit is de reden dat ik ze niet genomen heb maar bij bleef grote vloed ook uit.

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik ben met 23 weken te vroeg bevallen van ons overleden dochtertje. Ik heb een week dag en nacht met een te strakke strapless bh gelopen. Na een week waren ze weer kleiner en soepeler.
    Sterkte!

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Beetje late reactie, maar misschien heb ene er nog wat aan. Ik ben maandag bevallen met 17 weken zwangerschap. Ik heb dag en nacht een sportbh aan om de stuwing tegen te gaan. Hopelijk is het al over, zo niet dan zou ik als nog kiezen voor een strakke sportbh. Ik heb bewust niet gekozen voor te tabletjes tegen stuwing, omdat een van de bijwerkingen depressie is en dat me niet echt prettig lijkt.

5. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels is de spanning eraf maar ze druppelen nog wel. Gelukkig geen pijn meer.
    Heb ook 3 dagen een strakke sport bh gedragen dag en nacht.

6. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet antwoorden op je vraag, maar lees dat je ook een partiele mola gehad hebt.
    Ik ook, en kwam er ook pas met 15 weken achter.
    Vond het heel erg heftig en ben er maanden lang door van de leg geweest!
    Ik wil je graag sterkte wensen!
    Hopelijk daalt je hcg snel en mag je er weer voor gaan!

Deel Deze Pagina