Ik schrok er ook van afgelopen week, nu loop ik ook met natusan compressen... t zijnnog geen liters, maar flinke druppels. En het plakt inderdaad! Voel me af en toe net zo'n melkkoe hihi
Misschien zijn "lilypadz" voor 's nachts een idee, en dan overdag een gewone zoogcompres. De lilypadz werken dmv constante druk op de tepel die de toeschiet reflex tegen gaat. Je plakt ze op je borst over de tepel, dus een bh is dan niet nodig. Maar ik zou ze tijdens de zwangerschap ivm de ontwikkeling van de melkklieren niet de hele dag gebruiken, het moet er toch een x uit kunnen (wat je anders wel hebt als je al voedt) Bij div. internet bedrijven verkrijgbaar, maar ook bij baby planet en ik geloof ook etos en kruidvat? zijn best prijzig 25 eur, maar langdurig her te gebruiken en uit te koken.
duur maar doordat ze van siliconen zijn, zijn ze wel nagenoeg de hele b.v. periode bruikbaar. Ik vond ze ideaal, zeker in de zomer als je een strak shirtje aan wilt en niet duidelijk zichtbare compressen in je bh (of zonder bh) wilt rondlopen. Ik heb ze 's nachts dus nooit gebruikt, maar misschien is het toch een optie als je zonder bh wilt slapen en giga lekt. Als je echter géén bv wil gaan geven is het idd een dure oplossing, als je ze alleen wilt gaan gebruiken voor de lekkende periode voor en net na de bevalling. 't was maar een ideetje.