slijmverlies? begint de bevalling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mik25, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo,

even een vraagje. ik had gisterochtend een lange slijmdraad (erg dik gewoon wit doorzichtig niet zoals afscheiding) op mijn wc papiertje. toen de hele dag niets en vannochtend (toen ik naar de wc ging voor de grote boodschap) weer een heleboel slijm. maar dit keer leek het een beetje op kaviaar. een soort bolletjes. nu elke keer als ik iets pers komt er slijm naar buiten. tevens heb ik een beetje last van mijn buik. af en toe hard (niet noemenswaardig) en een beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden.

kan dit mijn slijmprop zijn geweest. of delen ervan. en zo ja is het dan aan het beginnen.of wil ik te graag? hihihi

alvast bedankt voor uw antwoord.

groetjes kim

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi mik25

Dit klinkt inderdaad als de slijmprop helaas zegt het niets over een begin van de bevalling. sommige verliezen het al bij 36 weken en een ander pas tijdens het persen.....
    Dus het is even afwachten

Imke

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dankjewel voor je antwoord! gewoon nog even geduld hebben dus. helaas maar waar! hihihihih ik wil die kleine gewoon zien nu! ;)

thanks

Deel Deze Pagina