Lekkende borsten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Twinkeltje, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Vandaag 2 weken geleden ben ik bevallen. Ik geef FV, maar heb nog steeds last van lekkende borsten. De vorige keer gaf ik BV en kan ik me niet meer herinneren hoe lang dit geduurd heeft. Hoe lang duurde het bij jullie voordat dat over was!

2. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Goede vraag, ik houd dit topic even in de gaten! Ik ben gestopt met bv (ging niet goed), en heb ook nog behoorlijk last van lekkende borsten. Niet echt een fris gevoel!

3. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    nou meiden hou je vast ik heb een antwoord wat je niet wilt horen waarschijnlijk ik ben vorig jaar april bevallen en mn borsten lekker nog steeds heb 2 weken gekolfd daarna niet meer omdat mn zoontje overleden is..dus nu al bijna een jaar zonder kind maar nog steeds lekkende borsten hoor...

4. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Wat verschrikkelijk dat je je zoontje verloren bent leonie! Heel veel sterkte met jullie verlies. Die lekkende borsten zijn dan niet alleen vervelend, maar ook heel confronterend. :cry:

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb ongeveer 3 weken lekkende borsten gehad na de bevalling. Ik heb direct flesvoeding gegeven.

6. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    @ Leonie: Wat erg. Net wat beeb zegt, erg confronterend. Sterkte meid!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

4 week geleden keizersnee gehad, en ook ik lek nog steeds, vooral als ze gaat huilen(snachts is het ergst) of als ik na het douchen voorover buk.
    en ook ik geef geen borstvoeding door omstandigheden.

8. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    ja confroterend is het zeker..maar probeer nu overal het positieve in te vinden dus denk gewoon mocht ik ook weer het geluk krijgen een kleine te krijgen ben ik er bijna zeker van dat ik lang borstvoeding kan geven..

9. xxxCorinaxxx

12 jan 2008
    17
    0
    0
    Verzorgende
    Amsterdam
    Bij mij gingen ze na 10 dagen echt erg lekken,als je voorover leunde liep t eruit lag soms helemaal in een deuk,dat heeft maar heel kort geduurd daarna nog wel hele kleine beetjes tot 2 maanden ofzo,ik geef ook FV.
    Leonie heel veel sterkte meid,wat verschrikkelijk! :(

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    7 weken lang...........pfffffffff ik werd er gek van!

Nu zie ik foto's terug en dan zie ik soms vlekken......ik moest echt elke 2 uur een nieuwe pads in doen want ik lekte als een zeef!

Deel Deze Pagina