gezocht: zw.yoga in eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1983, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ik zoek zwangerschapsyoga in eindhoven, het liefst in woensel. ik moet opschieten met mezelf opgeven maar heb nog niemand gevonden.

wie o wie weet een zw.yoga cursus in eindhoven woensel?

groetjes Marieke

2. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Hoi,

Omdat ik zelf ook op zoek was naar zw-joga in eindhoven heb ik op internet zitten googelen en het enige wat ik tegen kwam was op de site van de joga studio (volgens mij is het www.dejogastudio.nl). Zij zitten aan een zijstraat van de hoogstraat in eindhoven, dus niet echt in woensel. Ze geven op dinsdagavond zwangerschapsjoga.
    Laat je het even weten als je daar heen bent geweest of als je iets anders hebt gevonden? Zit zelf namelijk ook nog te twijfelen over wat ik zal gaan doen.

groetjes en succes!

3. Marieke1983

4. Marieke1983

oke, heb afgesproken met eentje, ik was nog net op tijd, kan 1 april al beginnen. wel in het centrum, maar er zit er gewoon geen woensel.

deze is op woensdagavond, komt mij beter uit. als je de gegevens wilt dan pb me maar!

5. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Heb je een PB gestuurd.

groetjes

6. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Hoi Marieke,

Was benieuwd of je iets gevonden had in ehv en hoe het bevalt..?

7. Marieke1983

heb iets gevonden ja, weet nog niet of het bevalt en het zit ook niet woensel. ik begin 1 april.

zoek je zelf ook een cursus? deze zit nog niet vol. als je contactgegevens wil dan pb me maar!

Deel Deze Pagina