niet vooruit te branden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happynienja, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    pffff ik ben weer eens niet vooruit te branden....
    ik heb er de laatste tijd meer last van dan normaal en dan toen ik zwanger was van martijn.
    ik heb nog wassen te draaien, de douche en toilet moeten nodig gedaan en nog wat dingen opruimen, maar ik heb echt geeeeen zin!
    ik hang de hele tijd op de bank en zit nog in pyjama en joggingbroek....
    herkennen jullie dit?
    groetjes nien

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    rond die tijd dat jij nu bent had ik dat ook heel erg..was echt lui en nergens zin in.. later was het weer over en sinds 2 week last van nesteldrang haha.. hoewel ik vandaag wel beetje lui ben.. heb afgelopen dagen veel in huis gedaan en gister hele dag visite dus zit nu ook even in me pyjama.. ga zo even met me dochter douchen en dan kan ik weer aan de slag hihi

3. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Heel herkenbaar. Moet nog wassen, strijken, kamers schoonmaken, keuken doen, woonkamer stoffen, ramen zemen en wat doe ik vandaag? Thee drinken, tv kijken, boodschappen doen en eten maken voor de kinderen.

4. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Herkenbaar hoor! Het is bij mij wel per dag verschillend. Wellicht gaat het wat beter als je weer een paar weken verder bent.

Laat voor de zekerheid je HB eens prikken bij de vk.
    Bij mij begonnen ze er zelf over dat ze dit standaard vaker controleren bij vrouwen die binnen een jaar weer zwanger zijn geraakt, omdat het ijzergehalte sneller kan dalen of misschien nog niet helemaal op peil is.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Ik had het ook heel erg, was de hele zwangerschap zo. Gelukkig nu niks meer van te merken, sterker nog, heb ondanks de wat kortere nachten heel wat meer energie dan tijdens de zwangerschap.

6. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

ik heb het bij alle 3 mijn meiden gehad. ik zit heel de dag in een huispak/joggingpak/pyama.... opruimen doe ik wel anders struikel ik maar pfffffffffffff kan me af en toe echt niet aanzetten tot het poetsen.

soms wil een muziekje nog wel helpen maar vandaag helaas ook niet.

en soms heb ik van die dagen dat ineens de keukenkastjes helemaal gedaan moeten worden, of ga ik spontaan in de regen de ramen lappen......

7. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Die moeheid heb ik ook last van gehad. Vanaf mijn 17e/18e week begon ik wat op te krabbelen. Nu heb ik af en toe nog last van echte moeheid, vooral de maandag en dinsdag. Gelukkig hielp mijn vriend ook regelmatig met het huishouden maar als hij bijv een zware werkweek achter de rug had dan deed ik het huishouden gewoon in meerdere dagen. Tjha het is niet anders en ik ga me ook niet overwerken.. mijn lichaam geeft toch niet voor niets aan dat ik me moe voel..

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou ik heb er nu ook last van, ik krijg mijn gat maar niet van de bank af!!!

Deel Deze Pagina