Hey meiden, Soms heb je wel eens van die onzekere momenten, terwijl je van binnen weet dat het toch wel goed zit. Gisterenavond ging ik naar de wc en zoals de laatste dagen ging het erg moeilijk. Ik had zoiets van ik ga niet te hard persen, want dat heeft toch geen zin (afgelopen zaterdagavond ook gedaan, en toen was er een klein adertje gesprongen). Toen ik ging afvegen (ik had wel geplast) had ik twee hele kleine stolseltjes aan mijn papiertje zitten. Daarna niets meer, geen bloedverlies, geen bruine of roze afscheiding, geen krampen. Heb daarna nog lekker even gesport (onder begeleiding van mijn trainer) en verder geen last meer gehad? Is dit onschuldig? Dat er bijvoorbeeld door te veel druk en hoesten (dat doe ik op het moment heel erg) een vaatje knapt en er vervolgens later wat kleine stolsels uit kunnen komen? Heb ook de laatste dagen wat meer bandenpijn (ongi achtige pijn), maar dit is alweer afgenomen en niets verontrustends. Alvast dank! xxx Denise
Ik denk dat dat niets ernstigs is hoor, zeker met het oog op het hoesten wat je doet en het moeilijk naar de wc kunnen gaan. Alles is beter doorbloed zodat je ook bij de minste druk of na sex wat sneller bloedverlies kan hebben. Zolang het niet aanhoudt of gepaard gaat met krampen is er niets om je druk over te maken. Groetjes!
Ik ben het met Kari eens, zolang het niet heeeeeel veel bloed is die gepaard gaan met echt ongesteldheidsbuikpijn (erge want een beetje is door groeien baarmoeder) is er denk ik niet veel aan de hand! probeer wat te genieten en bij onzekerheden bel gewoon je VK even!
ik maak me ook niet echt zorgen hoor, maar wilde het gewoon even zeker weten. Ik heb ook helemaal niet gebloed, alleen die twee kleine stolseltjes. In ieder geval bedankt! xxx Denise
hoi, ik heb dat ook heel snel, als ik moeilijk naar de w.c. heb gekunnen, of als ik een keer hard heb gehoest, bij mij springt er heel snel een adertje, heb daar al verschillene keren de vk voor aan de telefoon gehad, en er bleek iedere keer niks aan e hand te zijn, nu is het lang geleden, en het is dan alleen bij een keer plassen, en bij de volgende keer plassen is het weer weg, en dan ik het weer een paar weken niet.