Voorgevoel J/M ? ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hbbeestje, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    Mijn vraag :
    nu jullie zwanger zijn, en je weet (of juist niet) maar voor de geen die het al weten of nog te horen krijgen

Wat voor gevoel heb je zelf over het geslacht van je babytje?
    en klopte je gevoel?

mijn buurvrouw heeft dat zo verteld dus vroeg ik me af als het echt zo is :)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik had in het begin heel erg het gevoel dat we een jongen zouden krijgen, maar als het goed is wordt 'hij' een meisje haha. :D

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    denk dat het 50% is:D hahahaha! 50% kans dus ook 50% kans dat het goed is ;)

Laat ik zeggen dat ik er naast zat:D

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mijn gevoel was mis.
    Ik ben er àltijd van overtuigd geweest dat ik eerst een meisje zou krijgen, mensen in m'n omgeving hebben dit ook altijd gedacht (geen idee waarom, zenne). Ik lijk gewoon meer een 'meisjesmama'. Maar het wordt toch echt een jongetje! :D

Ondertussen lijkt een jongetje me weer leuker maar in het begin maakte het me een beetje bang, ben zelf enig kind en woonde altijd alleen met m'n mama en was zo'n echt meisje. Was zo bang dat ik niet goed voor een jongen zou kunnen zorgen ofzo?! Stom hè...
    Typische zwangerschapsonzekerheden, denk ik. ;)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik dacht een meisje maar hoopte het ook dus kan daar ook door komen. Werd in twijfel gebracht door anderen die zeiden dat het een jongen zou worden. Ik stug volgehouden dat het een meisje wordt en dat blijkt ook zo te zijn.

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik stond er heel neutraal in en had ook werkelijk geen idee wat het was. Heb wel een paar keer gedroomd dat we een jongetje kregen, maar dat zei voor mijn gevoel niks. Maar we krijgen echt een jongetje :). Vanaf het moment dat we het wisten heb ik overigens ook gedroomd dat we een dochter hadden :D......dus het zegt helemaal niks. Als je gevoel overeen komt met wat je krijgt is dat, volgens mij, puur toeval! Niks meer of minder. Zowiezo heb je altijd 50% kans dat je het goed hebt he? Alhoewel, ik geloof 51% kans op jongen, 49% kans op meisje :p

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier precies hetzelfde!

Wij waren beide ervan overtuigd dat het een meid was, en zon beetje iedereen ging daar een beetje vanuit leek het wel.. we praatte al stiekem vaak over een meid en het is gewoon een meid enzo..

Ik zag mezelf ook echt als een meisjesmama.. kon en kan me niet voorstellen met een zoontje en ik ben t ook echt niet gewend..

ook vind ik meidendingen altijd meteen leuk en jongensdingen vaak totaal niet! :D

Dus t MOEST wel een meid worden.......;)

Tot er toch echt HEEL duidelijk een piemeltje te zien was op de echo :$ en we hebben m echt vanuit elke mogelijke hoek gezien (de arts noemde het zelfs lachend bijna strafbaar zo vaak als ie in beeld was en zoveel foto's als we ervan hebben! hihi) Het was best even een shock hoor!

we konden er echt niet verder naast zitten.. ;)

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik heb altijd gezegd, als ik ooit zwanger mag zijn. dan is de eerste een jongentje. we willen niet weten wat het wordt, maar heb sterk het gevoel dat we een jongentje krijgen. en mijn moeder denkt ook dat we een jongentje krijgen! en mijn mannetje heeft geen idee.

maar ja heel clice mij maakt het niet zoveel uit wat het wordt, als het maar gezond is:D

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

mijn gevoel bij mijn zoontje klopte, vanaf de posi test had ik al het gevoel een jongen! We hebben het geslacht nooit gezien bij echo's, we wilde het niet weten. Maar mijn gevoel heeft de hele zwangerschap jongen gezegd en dat bleek dus ook zo! De meeste mensen om ons heen dachten een meisje, maar mama had gelijk!

Nu ben ik weer zwanger en sterk een voorgevoel heb ik niet, niet zo sterk als bij mijn zoontje tenminste. Weer willen we het geslacht niet weten, dus we komen er vanzelf achter na de bevalling!

10. Seth

Seth Niet meer actief

bij mijn twee kindjes klopte het voorgevoel.....
    bij mijn moeder ook met alle 4........

maarja of het idd toeval was??? bij de januarimama's hadden veel vrouwen het goed, maar ook veel fout...... idd je hebt 50% kans...

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wij dachten alletwee heel sterk een meisje..
    De omgeving dacht allemaal een jongen!
    Bij de 20 weken echo te horen gekregen dat het een meisje is en we lagen helemaal dubbel van het lachen omdat ons gevoel gewoon klopte :D!

12. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    mijn voor gevoel klopte beide keren.

Als ik nu zwanger zou zijn ben ik benieuwd of het dan weer klopt...

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Bij de eerste had ik geen voorgevoel, mijn moeder wel, die zei het wordt een meisje en ze kreeg gelijk.
    Nu denk ik dat we weer een meisje krijgen. Mijn moeder weet het nog niet maar ben benieuwd wat zei straks denkt en of het weer klopt (denk eigenlijk dat zij ook weer een meisje denkt :D )

14. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Iedereen dacht bij ons een jongetje (inclusief m'n man en ik ;)) maar het ziet er toch echt naar uit dat we een dochtertje krijgen :D:D

Het maakte ons ook helemaal niks uit maar voorgevoel klopte dus niet

15. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Vanaf mijn positieve test had ik gewoon zo'n gevoel dat we een dochtertje zouden krijgen. Ik heb me vaak zelf afgevraagd hoe ik hier in hemelsnaam bij kom, maar ik kan het niet verklaren.

Ook mijn beide ouders denken dat wij een dochter zullen krijgen.
    Bij de 16weken echo dacht de gyn ook een meisje te zien, helemaal zeker was hij nog niet. Op 18/02 heb ik mijn 20weken echo en dan zal het geslacht bevestigd worden.

iets in mij zegt gewoon dat we een dochter zullen krijgen. Mijn moeder had ook twee maal dat gevoel en dat was telkens juist!!

Groetjes

16. giraf

giraf Niet meer actief

Mijn voorgevoel zei : Jongen en mijn lief zei: Meisje,
    de papa heeft gelijk....

Mijn zus had ook 2x het voorgevoel dat ze een meisje kreeg, en ze heeft nu 2 zonen...

Haha, het klopt dus niet altijd.

17. Que

Que Niet meer actief

We hoopten een jongen

Voorgevoel was een jongen

Chineese kalender zei een jongen

En de echo zegt ook een jongen ;)

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Iedereen zei dat het een meisje werd.
    Behalve ik en mijn oma! En het word een jongen.

19. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Ik had de hele zwangerschap al sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn. Zelfs voordat ik positief testte (maar al wel zwanger was) dacht ik ineens: het is een jongen.
    Dat gevoel is niet meer weg gegaan en bij de 20 weken echo is het bevestigd: een jongen!
    Nu had ik ook een voorgevoel dat ik zwanger was: de nacht voordat we gingen testen droomde ik dat ik positief testte. De dag erna een test gehaald en positief :D

20. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn voorgevoel wisselde ongeveer om de dag ;).. De ene keer dacht ik een jongen en dan weer een meisje. Mijn voorgevoel klopte regelmatig, want het is één van die twee geworden :D.

Grappig is dat mijn hele omgeving ervan overtuigd is wat het wordt. Iedereen denkt hetzelfde, maar ze zitten er allemaal naast!

Deel Deze Pagina