Ik heb het nu steeds vaker en langer die pijnen. Overdag wanneer ik bezig ben gaat het juist wel goed maar zodra ik ga liggen krijg ik lage rugpijn en menstruatie-pijn. De baby is bij mij al ingedaald heb ik laatst begrepen. Ik heb die 'pijn' (een zeurend gevoel is het eigenlijk meer hè) de gehele nacht, het maakt niet uit op welke zij ik lig, met of zonder kussen onder mijn buik, heb al van alles geprobeerd. Draaien is vreselijk... Ieder uur eruit omdat ik naar de WC moet. Ik hoop zo ontzettend dat ik rond mijn uitgerekende datum zal gaan bevallen, maar door dit gevoel vraag ik me af of de weeën al eerder gaan komen? Of zijn dit voorweeën?
Het kunnen voor/oefenweeen zijn maar dan moet die pijn per wee wel naar ongeveer een minuut weer afzwakken. Ik had ook erg veel last van krampen en rugpijn. Ook m'n darmen waren erg van slag en das ook pijnlijk. Succes meid met de laatste loodjes. Silly
Heb ik ook last van. Is vervelend hè, juist 's nachts en slapen is al zo moeilijk. Het zegt geloof ik niet zoveel over wanneer de bevalling begint, de een heeft hier veel meer en langer last van dan de ander. Kan dus nog weken duren Warme kruik tegen de rug en onderbuik helpt heel goed vind ik. Lekker laten masseren ook.
Oh dat is een goeie tip Panda, (dat ik daar zelf niet op ben gekomen....) een warme kruik! Dat ga ik proberen!
Ik begin dit sinds de afgelopen week ook meer te krijgen, heb de verloskundige nog gevraagd, maar dit zijn een soort 'oefenweeen, krampjes'. Goede tip van de kruik! Schijnt bij de bevalling ook wel fijn te zijn....