Hallo, Weet niet of het hier goed staat?! Maar ik ben dus bezig met het fotoalbum van mijn dochtertje en eigenlijk vind ik het echt heel jammer dat ik bepaalde dingen/formulieren niet meer heb! Ik had zo'n mapje van de verloskundige met mijn afsprakenkaart erin. En toen ik op het eind liep kreeg ik ook een envelop met allemaal papieren uit mijn dossier geprint, bloedbuisje, nog wat belangrijke en interessante papieren over de zwangerschap. Het leek mij zo leuk om in het boek van de kleine te doen.. Maar ik kwam er heeeel lang na de bevalling pas achter, dat ik alleen mijn afsprakenkaart heb terug gekregen, en de rest niet ! Ik baal hier best wel van.. Daar is natuurlijk niks aan te doen, en die papieren zijn nergens meer. Maar is dat normale gang van zaken, dat dat in het ziekenhuis achter blijft? Liefs
ik weet dat ik aan het einde vd kraamweek een dossier vd kraamzorg kreeg met daarin ook de papieren vd verloskundige. Misschien even met de verloskundige bellen? Als het in hun computer staat kunnen ze het misschien zo uitprinten. Kunt het altijd vragen... Hoop dat het je lukt!
Ik had al die uitslag dingen (echo, bloed) ook in het mapje van de verloskundige gestopt. En zo meegenomen in de ziekenhuistas. Daar hebben we even snel naar gekeken, maar verder geen papieren gehouden. Dus ik denk echt dat het pech is, dat het niet terug gekomen is. Kan de verloskundige die uitslagen niet opnieuw printen?
Onze verloskundige houdt deze formulieren zelf, en slaan deze op in hun archief. Je kan ze bellen of hun dit hebben en een kopietje vragen. Was hier geen probleem.
Ik denk ook dat het per ongeluk is gegaan, ik heb alle papieren van de verloskundige terug gekregen, dus afsprakenkaart maar ook mijn hele zwangerschapskaart, verslag van de bevalling etc (en ik ben ook in het ziekenhuis bevallen). Erg leuk, zit ook in mijn zwangerschapsboek geplakt. Zou inderdaad je verloskundige eens bellen of ze het nog een keer wil printen