lekkende borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door aileen, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aileen

aileen Lid

4 jan 2007
    11
    0
    0
    hoi ik ben benieuwd of anderen dit herkennen. Ik heb een vermoeden dat ik zwanger ben... weet het nog lang niet zeker... maar nu zag ik vanmorgen dat mijn borst gelekt had. Ik heb al een paar dagen een erg misselijk gevoel en gespannen borsten. Maar ik denk zelf dat het eigenlijk nog veel te vroeg is om iets te voelen... ik ben drie maanden geleden gestopt met borstvoeding geven aan mijn eerste kindje. Misschien dat ik daarom lek?
    ik weet het niet... kan iemand mij helpen? Wie herkent dit of weet er iets over?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Geen idee!

Wel spannend!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het zo natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, mar ook wat je zelf zegt door het stoppen met de BV geven.

zou zeggen, een testje op je NOD dan heb je meer zekerheid!

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Denk eerder dat dit komt door de BV. Ik zelf 5 mnd geleden gestopt met borstvoeding en nog steeds komt er af en toe een klein beetje uit.
    Als je net zwanger zou zijn gebeurd dit nog niet. In de meeste gevallen dan. Dit is dan later in de zwangerschap.
    Lijkt me dus erg sterk dat je zwanger bent.

5. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoi. ik ben 3,5 jaar geleden gestopt met borstvoeding van onze jongste (wordt in maart 4). Nu is mij van de week opgevallen dat er uit mijn re. borst beige-achtig vocht komt als ik in de tepel knijp. ook zijn mijn(.)(.) gevoeliger/ beetje pijnlijk.
    Mijn NOD is morgen.
    Hoeft dus niet van je borstvoeding te komen, toen ik gestopt ben met borstvoeding is er niet meer vocht uit gekomen.
    groetjes, jikke

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik ben zwanger van de eerste, en heb vochtverlies uit mijn tepels sinds ik zwanger ben. Het begon zo rond de innesteling en is nu nog steeds zo.

7. aileen

aileen Lid

4 jan 2007
    11
    0
    0
    Hoi ikke, spannend, jij kunt vandaag testen! Ik hoop op goed nieuws voor jou.

bedankt allemaal voor jullie reacties. ik moet nog een weekje wachten en dan kan ik het zeker zeggen.

Deel Deze Pagina