BLOEDVERLIES!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Urs, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Urs

    Urs Lid

    9 jan 2006
    5
    0
    0
    rotterdam
    wie heeft ook bloedverlies rond de 20 wkn?
    ik ben nu 22 wkn zwanger en heb elke dag bloedverlies en ben ook opgenomen geweest alleen is er geen oorzaak bekend.
    komt iemand dit bekend voor?

    groetjes
    Urshana :oops:
     
  2. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ze zullen het bij jou wel in de gaten gaan houden. ik heb het gehad tot ongeveer 8 maand zwangerschap en heb nu gezonde dochter. maak je niet te ongerust, neem je maatregelen zoals geen lichamelijke zware dingen doen, evt helemaal niet werken tijdens bloedverlies. vaak stopt het bloedverlies door rust te nemen. bij mij teminste wel, kon daarna wel weer werken voor zolang het duurde. maar blijf er wel attent op en zodra je het niet vertrouwd toch langs vk gaan. groetjes wietske en eva-loraina
     
  3. Urs

    Urs Lid

    9 jan 2006
    5
    0
    0
    rotterdam
    hoi,

    thanks voor je bericht, stelde me wel gerust, eindelijk iemand die kan meepraten,maar vanaf wanneer had jij het dan? en had je het elke dag en dat het soms ineens bruin wordt en dan weer (meestal s'nachts) helderrood?
    hebben ze bij jou ook allerlei onderzoeken gedaan?
    gefeliciteerd met je 2e zwangerschap.
    ik spreek je snel.

    groetjes urshana
     
  4. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ben nu nog niet weer zwanger hoor, ben 16 oktober net bevaalen. had vanaf begin zwangerschap bloedverlies zett4e alleen niet dachtaan ongi. heb toen voor zekerheid test gedaan en ja hoor zwanger. direkt inwendige echo om te kijken of alles goed was en was perfect. had het meestal 2 week toen weer poosje weg om later weer terug te komen. pas bij 8 maand ongeveer ineens niks meer. de eerste 2 dagen ben je onzeker maar later hoort het er weer bij. stond extra onder controle bij vk en gyn en totaal 5 echo's gehad. ik was bij iedere controle toch weer bang dat het mis was, maar als je het hartje hoorde was het weer goed. ik kan alleen maar zeggen wees er alert op, vetrouw je het niet aan de bel trekken, maar probeer te ontspannen. neem tijdens bloedverlies rust liever niet werken sinds ik stopte met werken of wat dan ook was het met paar dagen weer over. kwam wel weer terug maar het ging beter bij mij. uiteindelijk is mijn dochter wel ruim 3 week te vroeg geboren maar das niet anders, heb het gevoel al vanaf begin gehad dat ze eerder kwam en is uitgfekomen. groetjes wietske en eva-loraina
     
  5. Urs

    Urs Lid

    9 jan 2006
    5
    0
    0
    rotterdam
    hoi,

    thanks voor je bericht, dus jij had het al vanaf het begin van je zwangerschap, bij mij is het dus vanaf 20 wkn begonnen, het begint wel minder te worden denk ik, maar ik ben bang dat het elk moment weer kan vol stromen.
    maar ik ben blij met je bericht, nu voel ik me toch wel weer gerust gesteld. ik kende gewoon niemand die hetzelfde als ik had meegemaakt dus vandaar dat ik zo onzeker was.
    ik dacht dat je weer zwanger was, dus vandaar dat berichtje, maar de tweede kan dus wel komen?
    als je nog meer mensen kent die dit hebben gehad wil je mij de verhalen dan laten weten?
    thanks urshana
     
  6. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    er staan hier op het forum wel meer verhalen van meiden met bloedverlies, struin het maar eens bij langs ond zwanger zijn. wil nu eerst nog geen 2e hoor. als alles meezit als eva-loraina 1 jaar is misschien dat is dus oktober. maar dat is nog even afwachten. :rolleyes:
     
  7. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Urs,

    Ik had met 6 maanden bloedverlies, er is een echo gemaakt en ze vertelden mij dat het door de placenta kwam die iets naar voren en beneden lag. Verder was er niks mis gelukkig. Mijn meisie alweer 3 geworden ondertussen!
    Groetjes Andrea
     
  8. Urs

    Urs Lid

    9 jan 2006
    5
    0
    0
    rotterdam
    Hoi Andrea,

    bedankt voor je bericht.
    heb je het heel de zwangerschap gehad?
    want ik heb het sinds 5mnd tot nu af en toe dan stopt het weer dan komt het weer, ze hebben bij mij ook geconstateerd dat de placenta laag ligt maar gelukkig niet te laag. Is je dochter ook te vroeg geboren?
    groetjes urs
     
  9. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Urs,
    Sorry van het late antwoord... :oops: Ik heb in het begin van mijn zwangerschap nog lichte menstruatie gehad en met 6 maanden had ik opeens vrij veel bloedverlies, maar dat was een dag of 2. Mijn dochter is zelfs 6 dagen na mijn uitgerekende datum geboren. Verder heb ik geen last gehad van die laagzittende placenta.
    Groetjes Andrea
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Het kan inderdaad aan de placenta liggen, maar dat hoet dus ook helemaal niet erg te zijn. Dus maak je nog maar niet te ongerust, komt vast helemaal goedmet je kleintje ;)
     
  11. Urs

    Urs Lid

    9 jan 2006
    5
    0
    0
    rotterdam
    hoi meiden,

    ben een tijdje niet meer geweest vanwege drukte met de babykamer die er al staat. inmiddels heb ik al 8 dagen geen bloedverlies gehad alleen maar wat lichtbruine afscheiding!!!!! dus dat is voor mij goed nieuws, zit eindelijk nu wel lekker in mijn vel, nou maar hopen dat het wel wegblijft en niet meer terugkomt.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina