Ben nu bijna 35 weken en heb al een aantal weken last van lekkende borsten! Er komt niet zo zeer echt wittige melk uit, maar meer gewoon doorzichtige nattigheid. Aan de ene kant heerlijk! M'n lichaam werkt er goed aan om straks een kindje te drinken kunnen geven. Heb sinds vorige week van die pads in m'n bh. Nu heb ik verlof en had nog geen bh aan vanochtend. Voel ineens aan m'n pyjama, nat... huh hoe kan dat nou? En jawel.. 't lekt er gewoon uit! Gauw m'n bh aan gedaan, pad erin. Het wordt nu echt wel meer dan eerst. Aan de ene kant ben ik best trots want ik ben tenslotte zwanger en m'n lichaam maakt zich klaar voor borstvoeding, maar handig is het (nog) niet.. M'n mannetje zit ook nooit meer aan m'n borsten, vind hij vies als er wat uit komt.... Wie heeft dit ook?
Oh ja, soms is het wel wit, maar vandaag dus niet. Ik bedoel trouwens zoogcompressen... haha moest denken aan koffiepads
Ik heb het ook! Vanaf week 16 al.... Het is fijn om te weten dat mn lichaam werkt aan de verandering voor de baby... Maar zo vroeg al........ Snachts is het bij mij trouwens erger... Kan elke nacht een andere shirt aantrekken...
Vervelend is dat he... 's nachts heb ik het niet, dus kan nog gerust zonder bh slapen. Heb het vooral overdag. Mn rechterkant is ook erger dan mn linker. Jij ook verschil daarin of niet?
Oh dat is irritant he! Bij mijn eerste zwangerschap had ik het al met 11 weken, had nog niet eens een echo gehad! Tweede zwangerschap niks gelekt. Het zegt trouwens niks over het slagen van de bv, bij mijn eerste lukte het niet, bij de tweede nét. Ik sliep s'nachts met een handdoek onder mijn bovenlijf en droeg elke dag koffiepads.
Ik ben nu 36+3 weken en heb t geloof ik al sinds 20 weken De ene dag erger dan de andere. En soms moet ik gewoon ff in mn tieten knijpen om de druk er af te halen zeg maar haha! Ach ja, alles voor de bebe he
hoi hier ook last van al vanaf week 16 overdags in de bh geen last maar zodra ik na bed ga begint het dus tegenwoordig maar slapen met een oud tshirt met bh vind ik gewoon niet fijn en die zoogcompressen vind ik eigenlijk ook niks hopelijk blijft het alleen snachts en sochtends dan is het niet zo erg en vangt het tshirt het nog wel op het gekke is dat als ik het koud heb en me tepels hard zijn ze kneiter zeer doen dus je verwacht het niet ik dacht ook altyd dat het pas ergens aan het einde zou zijn maar niets is minder waar groetjes
Ik heb het nog niet gehad.. mijn borsten zijn ook niet gegroeid ofzo.. mijn zus had ook echt 0 productie, dus heb de flesvoeding al in huis gehaald voor de zekerheid.. ben benieuwd of het nog komt.
Mijn rechterkant is eigenlijk de enige die lekt.... Links alleen in het begin en nu een beetje een verdwaald drupje zeg maar... Gelukkig dat je het snachts nog niet hebt!! Voel me dan zo vies als ik wakker wordt....
misschien een tip voor de meiden die last hebben van lekkende borsten s'nachts maar geen bh aan willen. ik had na mn vorige zwangerschap lilypadz en vond ze opzich wel fijn alleen prijzig in aanschaf. enige nadeel wat ik daarmee heb ervaren is toen het hoogzomer was dat het zo lekker ging zweten maar goed dat is het nu niet dus wie weet is het iets
Het zegt echt niks over je productie na je bevalling hoor! Hier nooit gelekt en nu bij de tweede ook niet, maar halloooooo wat een stuwing toen de bv op gang kwam na de bevalling! En vervolgens altijd plenty melk gehad En nog!