Ik heb sinds een aantal weken last van hoge rugpijn vanaf mijn ruggegraad tot mijn bortsbeen, een halve gordel zeg maar ik moet hierdoor vaak liggen omdat staan en zitten te pijnlijk is herkend iemand dit? de verloskundige kent alleen een hele gordel en niet de halve zoals bij mij.
Je baby is al 35 weken en dus lekker groot en gevuld, kan dus goed zijn dat ie alles naar boven drukt, je maag en darmen enzo komen dan in verdrukking en dat kan pijn doen! Of hele gespannen spieren, omdat je toch een heel extra gewicht met je meezeult. Kijk wel goed uit dat het geen bandgevoel is! Ik had die pijn, dacht dat het spierpijn was, uitstralend vanaf mijn ribben naar mijn ruggemerg en tussen de schouderbladen en ik had zwangerschapsvergiftiging...maarja het kunnen 100 dingen zijn, een van de bovengenoemden is veeeel waarschijnlijker...laat er iig wel goed naar kijken meid! Een keertje extra bloedprikken, urine inleveren, daar betaal je elke maand je verzekeringskosten voor!
bedankt Thunderangel ik moet woensdag weer naar de verloskundige en moest dan ook urine mee nemen, dinsdag moet ik naar de huisarts (b12 injectie) ook aan hem zal ik het vragen ik heb dus wel het gevoel dat het een halve gordel is die word aangetrokken Ik zie het volgende week wel, ik hoop dat het het bovenste is wat jij benoemde
Jaaa ik hoop het ook voor je! Maarja ik ga gelijk van het ergste uit omdat ik dat zelf meegemaakt heb...waarschijnlijk is het echt gewoon spierpijn oid...laat je eens lekker masseren met een geurende olie door je man/vriend/iemand anders bijvoorbeeld! Werkt echt heeeel ontspannend...en lekker warm douchen of badderen!