bang voor wat er gaat komen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo...

ik heb al een aantal topics hieropstaan... maar ik voel nu echt dat mijn bevalling gewoon niet lang meer duurt.. krampen voel de baby er naar beneden drukken en voel soms zelf echt dat ik moet drukken wat ik natuurllijk niet doe.. af en toe een wee maar het zet nog niet door...
    en slaap niet meer..

nu heb ik dus al een paar keer een droom gehad... dat ik in de bevallingsklas (in usa lamaza class) was en dat ik daar opeens weeen kreeg.. met precies dezelfde mensen die we in onze klas hebben.. die droom had ik al toen ik nog helemaal niet naar die klas was geweest.. nu is vanavond onze laatste klas... en ben zo bang dat die droom werkelijk wordt... ik loop nu al sinds gisteravond met vel pijn en alles.. maar zover ik weet geen weeen...

is dit raar dat ik bang ben en wat kan ik tegen die pijn doen...

dankjewel voor lezen
    cristel

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Aan je vorige topics te zien, had ik al het vermoeden dat je een beetje bang was. Is het niet zo dat je in de usa een ruggenprik wordt aangeboden als het zover is?

Ik heb (nu) makkelijk praten, maar het moet er toch uit meid. En je kunt het heus wel. Kijk eens om je heen, hoeveel mensen er op deze wereld rondlopen en rondgelopen hebben. Al die mensen zijn geboren.

Je kunt het echt wel en als het zover is, dan schijn je in een soort trance te komen. Veel sterkte!!!

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Natuurlijk kan je het het komt helemaal goed, ik heb er al 4 uitgeperst en ben zelfs voor de 5de gegaan dus zo erg is t blijkbaar niet :D, wat de pijn betreft, ik denk dat alles heel zwaar drukt nu, ik had bij de eerste op het laatst heel erg last van mijn schaambotje, deed zoooo zeer...suc6!

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja klopt.. ik ben niet bang voor de bavalling dat is maar een paar uur flink veel pijn thats it..
    maar ik ben een controle freak een beetje dan op het moment en zou gewoon willen weten zodat ik zorg dat ik niet alleen thuis ben etc.... en ik voel het gewoon sinds gisteren dat het niet lang meer duurt.... maar ik wil nog zoveel dingen doen in huis... snap je

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey maisy ja dat heb ik dus ook ontzettend.. zoo erg pijn maakt niet uit of ik zit of loop of lig.. ik voel het...

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja klote is dat, gelukkig heb ik het bij de anderen niet meer gehad maar bij mij betekende dat niet dat de bevalling begon hoor...en wat betreft je controle gedoe, er zijn maar heel weinig vrouwen die zo snel bevallen dat je alleen bent, of geen tijd meer hebt om je vriend/man ofzo te bellen en ik neem aan dat je vriend in deze tijd toch ook niet op vakantie is ofzo...en dus vrij dicht in de buurt blijft, en anders bedenk je een soort van alarm systeem ofzo voor jou en je partner, bijvoorbeeld dat hij altijd een mobieltje bij zich heeft of een bepaalde boodschap die een collega op zijn werk doorgeeft als hij niet bereikbaar is etc. misschien voel je je dan geruster, tasje alvast klaarzetten...:D

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja soms hoor je de wildste verhalen, maar heel vaak valt het ook reuze mee hoor. het is net als met de tandarts, de gruwelijkste ervaringen worden verteld, maar de keren (en dat is bijna altijd) daar hoor je nooit wat van.
    ik ben 2 keer bevallen en het viel reuze mee. bij de eerste had ik zoiets van jammer dat het afgelopen is.... :( laat het gewoon over je heenkomen, het komt allemaal goed. succes

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ok dankjewel... mijn man is altijd in de buurt... en toevallig studeert ie voor tandarts en was altijd bang voor de tandarts en nu ben ik er met 1 getrouwd lol...

maar ja... ik ben dus het meeste bang dat die droom ook gebeurd... dat dan dus vanavond zou zijn.. en ik weet het is onzin maar toch.... wat doen jullie trouwens tegen die pijn?? ik probeer vanalles maar niks helpt

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik hield een warme kruik er tegen aan en verder helpt eigenlijk niks helaas...anders moet je het even aankaarten bij je gyn.

O ja bedenk met net dat ik zo'n ondersteuningsding heb gedragen voor d ebuik dat verlicht ook wel een beetje

10. Niet meer actief

Meid..ga er maar een beetje vanuit dat het angsten zijn die je die dromen laat dromen.

Je kindje is nu waarschijnlijk aan het indalen en dat is wat je denk ik ook voelt. Het moet toch met zijn koppie vast gaan liggen hè.

En ik denk ook dat die pijn (hoe echt die ook is) mogelijk voortkomt uit stress. (ik heb zelf enorme pijnen gehad en dat was bij mij stress, dus vandaar dat is dat nu ook aankaart, jij alleen kan dat voor jezelf nagaan)

Zorg dat je telefoon altijd bij je is, en een volle batterij heeft en probeer echt nog even van de rust te genieten, want eenmaal bevallen.. nou ja laten we het zo zeggen, Dan heb je het makkelijkste deel gehad haha..

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahahha dankjewel.. maar mijnkindje is al ingedaald het ligt al op station 0 dat is het probleem....

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat zegt niets meiske
    van mijn eerste die was in januari al totaal ingedaald en werdt pas in april geboren
    en de pijn die je voelt dat is je kleintje die op je schaambot drukt
    probeer lekker te ontspannen

succes

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Je kunt vanavond natuurlijk ook overslaan. Dan ben je lekker thuis. Ik weet niet of je dan iets belangrijks mist?

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, mijn oma zei vorige week tegen mij,
    meid maak je er niet te druk om,
    het is de moeite niet waard.
    Ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt,
    hoe banger je word, hoe meer je het daar beneden verkrampt,
    ik vind het wel spannend worden, maar kan me er echt niet
    druk om maken, en dat is ook wel het laatste wat je moet doen.
    Hopelijk heb je hier wat aan, SUCCES 8)
    Misschien moet je maar zo denken, ik heb straks een hele mooie baby, er zijn ook mensen die geen kindjes kunnen krijgen,
    die willen misschien wel 3 dagen pijn lijden,
    als ze maar een kindje krijgen!!!!! THINK POSITIVE....
    liefs Mensi. ;)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dankjewel .. en mensi.... is je baby er al?? vandaag ben je uitgerekend zie ik.. hopelijk kun je je baby snel vast houden.....

gister naar mn klas geweest was afgelopen ikke blij dat er niks gebeurd was wat denk je krijg ik me een steek en een wee.. dus de zuster bracht me naar de afdeling voor een check up... kreeg weeen moet nu rustiger aan doen... maar mocht weer naar huis dus alles is opzich wel goed...

Deel Deze Pagina