ik heb 3 verschillende pampers maat 3: active fit, baby dry en newborn... maar heb het idee dat baby dry toch aardig wat kleiner is dan de andere 2.... hebben jullie dit ook??
De ene maat 3, die van de new baby, zijn van 4-7 kg en de anderen van 4-9kg zag ik pas op het pak mijn dochter is 7kg, vandaar dat ik er even extra op lette). Misschien dat het daarin zit? Wel raar vond ik, dat maat 3 niet gewoon maat 3 is....
Hoi Soepstenge, ik heb ook het idee dat ik van de een een andere maat nodig heb dan van de ander... de active fit gebruik ik niet. Ik dacht ook dat het aan mij lag, maar dus niet. Vind het overigens wel raar dat de ene luier de andere luier zowat overlapt met de kilo's.... xxx
jep allemaal verschillend in pasvorm. Leg maar eens 10 merken en types van 3 naast elkaar, ze zijn allemaal anders. Vandaar ook dat eigenlijk niemand je goed kan adviseren wat nu t beste is voor jou kindje. De ene past de active fit beter, de ander de aldi, de ander t kruidvat. In sommige zit best veel verschil
staat voor verschillende kilo's dus ook verschillende pasvormen en maten. Hier de active fit 4 voor overdag en de baby-dry 4+ voor de nacht.
hihi het ligt dus iig niet aan mij wel gek dat ik de new baby 4-7 kg groter vind dan de baby dry... 4-9 kg... en de active fit helemaal groot
Hier heb ik een kindje van net nog geen 10 kg. maar de pampers 4 vanaf 7 kg. zijn echt nog veel te groot. En dan nog maar te zwijgen over de verschillende merken, die komen al helemaal niet met elkaar overeen. Hier past het beste nog de Kruidvat luier, en hij heeft hier ook geen last van lekkage.
Ja en ook per merk verschilt het. Wij zijn net over naar maat 4, maar ik ben erg benieuwd of ze de maat 4 van de C1000 ook al past, want die vallen toch echt groter dan die van de Pampers!
Ik heb dat ook hoor. Ik had nog een pak baby-dry mt3, maar dat ga ik ruilen voor Active fit mt3. Wel jammer dat er dan minder in zitten. Hier gebruiken we baby-dry 4 wel voor de nacht. Active fit mt 4 vind ik nog erg groot en heb een proefpakketje mt4 van etos, maar die zijn nog te groot.