Ik gebruik difrax s-flessen voor mijn dochter. Deze ook bij de oudste gebruikt en altijd goed bevallen. Nu begonnen ze te lekken, en na contact gehad te hebben met difrax heb ik nieuwe toegestuurd gekregen. Alleen beginnen die flessen nu ook weer te lekken... wat moet ik hier nu mee?? Ik heb al een mailtje gestuurd naar difrax. Maar ik kan toch niet elke keer nieuwe flessen krijgen? Die dingen moeten toch gewoon niet lekken?! of zie ik dat nu verkeerd??? Hoe is jullie ervaring hiermee??
hou op schei uit.... Wij gebruikten ze ook bij mijn dochtertje en toen begonnen ze op het laatst ook te lekken, zo irritant!! Maar ja mijn dochtertje dronk gewoon zo ontzettend snel en ze had een klein mondje dus een avent was gewoon geen optie voor ons. Ging ze van kokhalzen. Ik hoop dat de volgende gewoon uit avent kan drinken, daar hoor ik toch echt veel minder klachten over dan over difrax. Je moet bij difrax letten op: - de dop niet te strak aan draaien - maar ook weer niet te los.... - het ventieltje altijd goed aandrukken en inknijpen voordat je de onderkant dicht draait - de fles niet schudden maar de inhoud met een vork doorroeren naast het lekken sproeien ze ook heel vaak de eerste druppels. Dan komt het er echt in een straal uit.
ik heb geloof ik al 4x nieuwe tuitbekers gekregen van difrax. Die dingen blijven maar barsten. Ja sorry, ik blijf dan aan de bel trekken. Moeten ze maar een degelijk product leveren. Met de S-fles slechts 1 keer probleem gehad, het schroefdraad bovenin was toen gescheurd. Ook nieuwe fles gekregen toen.
Wij hebben hier alleen maar Difrax flessen en nooit problemen mee gehad. Onze oudste dronk hier al uit en deze flessen gebruik ik nu nog. Flessen gaan gewoon in de vaatwasser en zet ze geregeld zelfs nog nat/vochtig weer in elkaar. Let er niet op hoe strak ik iets draai. Schud mijn flessen gewoon indien nodig (zou niet weten waarom ik met een vork zou moeten roeren). Nee, hier nooit een andere fles!
Ik heb ook gehad dat ze lekte, maar van de een op de andere dag deden ze dat niet meer...heel raar... En er was 1 fles die het heel erg deed en die heb ik weggegooid. Goede tip idd kontakt opnemen met difrax. Nooit aan gedacht om dat te doen.
idd dat dacht ik dus ook!! Bij de eerste nooit problemen gehad en nu alleen maar.... het probleem is alleen dat dit de fles is waar ze goed uit drinkt, alle andere flessen op de een of andere manier niet, ben benieuwd wat ze bij difrax zeggen!
Vandaag weer contact gehad met difrax. Ik had de super s-fles van hun toegestuurd gekregen en hier zijn bij hun geen klachten over bekend. Uitgelegd dat het toch echt weer zo is. Na een foto op de mail gezet te hebben krijg ik weer nieuwe flessen van hun toegestuurd. Hopen dat die langer meegaan.....
Zoveel problemen mee! Elke maand moeten we een nieuwe kopen en het is een keer voorgekomen dat we 2 nieuwe moesten kopen. Elke keer barsten ze weer!
Hier was het met die kleintjes wel en met de grotere niet meer. Al heb ik nu dus al drie nieuwe flessen gekocht die allemaal vacuum zuigen! Mag ze terugbrengen naar de etos en krijg dan nieuwe mee(keurig, zelfs zonder bon). Maar wat we hier eigenlijk tot hij 4 maanden was hebben gedaan is de onderkanten van de medela flessen, de dop en speen van difrax. Hij dronk namelijk alleen goed uit difrax maar ik kon er echt NIET tegen dat mijn zuurgekolfde melk er zo weer onderuit liep:x en dat ik hem heel de tijd kon omkleden. En toen dus ineens een paar goede en niet lekkende flessen van difrax gekocht toen zijn we die gaan gebruiken.
hier ook lekkende difrax flessen, al verschillende nieuwe gekocht, lekken ook na een tijdje.....zijn ook de enige flessen waar mijn zoontje uit wil drinken :x
Misschien een tip voor de moeders hier: mijn zoontje drinkt uit drBrown flessen (die hebben een ander ventielontwerp), maar daar passen de Difrax speentjes in (in de smalle variant dan). Die speentjes zijn echt anders dan de drbrowns of de bibi (stugger lijkt wel). Daardoor moet hij iets rustiger drinken. Dit is voor hem een combi die goed werkt. Ik had het probleem dat hij de difrax toch vacuüm wist te zuigen, maar wel het speentje fijn vond. Kwam er bij toeval achter toen ik bij vrienden was, hebben toen de speentjes vergeleken. (neemt natuurlijk niet weg dat difrax goede flessen moet leveren)
Tot nu toe nog geen enkel probleem mee... Behalve dat ze ineens vacuum zogen maar nu niet meer Maar niet lekken,barsten oid Gebruik ze wel pas 4 maanden dus wat noet is kan nog komen
Hoi allemaal, Ik heb in het begin ook heel veel last gehad van een lekkende difrax fles (de grote). Maar de oplissing was bij ons heel simpel. Het blijkt dat het ventieltje in de bodem niet altijd goed doorgeprikt is en de fles vacuum zuigt en dus blijft lekken. Even goed kijken of het gaatje in de bodem wel helemaal door is. Groetjes,
Hier ook veel lekkende Difrax flessen. Bij ons gaan de flessen een stuk langer mee sinds dat we de schroef en bovenkant vrij maken van rijst en tarwebloem voordat we de fles dicht maken.
hier ook lekkende flessen, eerst bij sem, en daarna maar avent geprobeert bij lize maar wilde ook alleen difrax (kleinere speen) dus die maar weer gehaald. jammer want ook deze nieuwe flessen lekker weer :S maarja lize drinkt er goed uit dus is niet anders, contact opnemen met difrax kan inderdaad ook, erg netjes geregeld!