Lekkende luiers: welke maat nemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    iemand gaf al de tip om de luier aan de voorkant wat hoger te zetten.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Met de 4+ ging het prima. Hopen dat dit O blijft en anders op naar nog een grotere maat of de broekjes. Wanneer ga je die überhaupt gewoon gebruiken?

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    De brokejs zijn vanaf 10 kg (al vind ik ze erg ruim zitten), tenminste heb nu van c1000. Ik doe het broekje over de luier heen en merk dat de luier beter blijft zitten en niet meer doorlekt! Misschien ook een idee, voor als 4+ niet meer werkt. Maar fijn dat het nu met de 4+ ook werkt.

4. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Zoontje is ca 11,5 kilo en heeft overdag pampers maat 4. 's Nachts lekten deze aan de achterkant door, net als maat 4+.
    Sinds ik maat 5 gebruik en aan de achterkant het randje iets dubbel vouw is dit over.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Nou, gisteren ook met 4+ een gezellig waterballet 's morgens. Snap er echt niets van: Pampers garandeert tot 12 uur droog... Lekker dan. Dus gisteren maat 5 aangeschaft. Vanmorgen wel droog gelukkig, maar ben benieuwd hoelang dit volhoudt. Anders toch maar naar de active fit of de broekjes... En Pampers mailen ;)

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ja kirsten@ die paarse pakken en geen 4 plus die zijn vreemd genoeg kleiner dan de gewone 4. binnen kort een maatje groter hier denk ik. ze beginnen wat striemen te vertonen na een nacht rond de beentjes. ik heb inmiddels die van de c1000 geprobeerd. bevielen op zich goed overdag maar zijn best stevig en dik. wij hebben geen c1000 in de buurt maar anders zou ik ze best vaker nemen was er op zich wel tevreden over maar voor s nachts durfde ik het niet aan.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    poema@ heb je de groene 12 uur droog gebruikt poema? die werkten hier ook niet s nachts. ik heb nu de paarse van sesamstraat die helpen veel beter en de gewone 4 niet de 4 plus die zijn veel kleiner stom genoeg.

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb ook broekjes geprobeerd maar ons ventje is niet zo breed en ze zaten niet echt goed. en lekte overdag al binnen 2 uur door. ze waren van 8 tot 14 kilo meen ik heb ze achterin de kast gelegd voor noodgevallen.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb inderdaad de groene. Paarse hadden ze niet in de winkel. Maar die neem ik de volgende keer. Hoor ik veel goede verhalen over (maar waarom zitten er daarvan minder in een pak???)

Deel Deze Pagina