mijn flessen lekte niet maar ik heb drie flessen gehad van een serie die makkelijk scheurde.. Foto's gemaild en twee dagen later kreeg ik een pakketje met twee nieuwe ultra s-flessen en een knuffeltje..
Nee dat bedoel ik ook dat ik dat niet zo erg vindt Ik vind het belangrijker hoe ze met je klacht omgaan en dat vindt ik errug goed. Ja die flessen zijn zo duur. Heb er een keer mee in mijn handen gestaan om hem te kopen maar vondt het toch te duur omdat de flessen van 8 euro nu ook bpa vrij zijn. Je moet alleen wel op de achterkant van de doos kijken of het er op staat want sommige winkels hebben nog 'oude' flessen.
Vandaag was het weer kliederen Heb net hun vragenlijst ingevuld en foto's bijgevoegd. Vraag me af waarom ik foto's mee moet sturen? Maar goed... Hier lekken ze boven en onder.... En als ik de handvat er op zet dan kan ik net zo goed de speen er niet op draaien... dan stroomt het er uit ondanks dat de ring van de handvat op de juiste plek zit... Het zal me benieuwen! Want verders ben ik wel tevreden over de flessen (die van 170 ml dan)
Vervelend! Goed dat je difrax gemaild hebt. Voet bij stuk houden hoor! Even met je meedenken: Heb je het ventiel goed aangedrukt onderin de fles? Goed strak aandraaien? Anders zou ik tijdelijk de gele fles van het kdv elke keer meenemen. Succes!
Wij hebben ook problemen met de difraxfles. We hebben difrax gemaild en mogen nu naar de winkel de oude fles inleveren en dan een nieuwe fles uitzoeken op hun kosten, dus goeie service vind ik!
Ik heb gister toevallig een nieuwe fles gekocht, een zwarte. Maar ik heb er geen problemen mee. We hebben er wel een andere speen opgedaan, omdat mijn zoontje zijn voeding er niet uitkrijgt met die S-speen. Dit komt omdat we er Nutriton in doen.
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb mijn lekkende difrax fles omgeruild. De nieuwe fles lekte niet meer. Jammer genoeg hebben we nu nog 1 difrax fles die lekt maar heb daar geen bonnetje meer van. Deze lekt aan de boven kant, zelfs als we hem heel strak dichtdraaien.
Na een poosje niets meer te hebben gehoord.... We hebben vandaag 2 nieuwe flessen gekregen!! Wat zal oma daar ook blij mee zijn, want de cijfertjes van de zwarte zijn bijna niet te lezen haha! Nu hebben we een gele en een witte BPA free gekregen. En een knuffeltje Echt een super service!! Thanx Dyfrax!
Gewoon mailen hoor! Ik had ook geen bonnen meer. Lekken jullie flessen trouwens aan de boven of onderkant. Want in de onderkant kan soms gewoon wat water zitten en als je de fles dan in baby's mondje doet, lekt dat er ff uit. En bij difrax allemaal even letten op het ventiel onderin. In het midden zit een verhoging/bultje/tuutje. Daar hoort een gaatje/ sneetje in te zitten. Zit dat er niet in, dan kun je zo een beetje wrijven en drukken met je vingers en dan springt ie er vaak wel in.
ppff ik heb alle reacties niet gelezen, maar je moet gewoon terug naar de winkel waar je het gekocht hebt en dan krijg je als het goed is gewoon een nieuwe. Ze hebben een super goede service!
Goede service inderdaad, gewoon reageren. Ik heb ook een nieuwe fles en een knuffeltje afgelopen zaterdag ontvangen
Hier de boven én onderkant Dat water uit de onderkant komt inderdaad vaak nadat we de fles onder de kraan hadden afgekoeld als het iets te warm was. Maar we hadden zelfs dat er 30 cc op de bodem van de magnetron lag na het opwarmen... huh? Ben heel erg blij met de nieuwe flessen en deze lekken iig niet.
Ik heb alleen het probleem, dat als je de handvaten erop zet, dat ze dan gewoon echt zowat leeglopen. Dus ik dacht, dan maar geen handvaten, maar nu blijft de fles lekken.. Werken de handvaten nu wel bij jouw met de nieuwe flessen?
Hm wij dachten dat dit probleem aan ons lag, maar het is blijkbaar een bekend probleem. Heb via de site van Difrax een bericht gestuurd, ben benieuwd of ze reageren..