Hoi allemaal, Ik heb een dilemma waar ik het antwoord eigenlijk al weet maar wil toch even advies Ik moest een nieuwe baan zoeken na me verlof en dat is gelukt 2 zelfs! Gister ben ik aangenomen bij de Shell werktijden:maandag 3 uur tot 20.00,woensdag 6.30 tot 15.00 en zaterdag of zondag. 8.25 p.u 13 km rijden (drukke weg) Moest vandaag van het werkbedrijf ook op me andere sollicitatie gesprek om te kijken wat die te bieden heeft. Dus gegaan en eerlijk verteld dat ik al iets gevonden had. Ik kan hier werken dinsdag 8.00 tot 17.00 donderdag ook en zaterdag voor 10.25 p.u 2meter lopen. Me kleine kan die dagen naar me schoonmoeder maar die is ziek (longkk en is uitgezaaid naar haar hoofd) Ze voeld zich nu goed maar kan natuurlijk veranderen,ze krijgt nu geen behandeling meer en doet gewoon alles(heel actief). De dagen van de 2de baan(10.25 p.u)werkt mijn schoonvader thuis dus heeft ze hulp van haar man als e een dag niet lekker is. Die dagen van de Shell niet... Mocht me schoonmoeder wegvallen kan ze naar de kdv maar er is natuurlijk geen opvang op de tijden van de shell. Dus ik belde vanmiddag de shell af zei dat ik meer ging verdienen zei ze dat ik die 10 euro ook krijg of ik a.u.b een proefdag wil draaien. Ik heb dat toegezegt dat ik wil proefdraaien.(vind het zo lullig om af te zeggen) Help wat moet ik doen (hoop dat het duidelijk verhaal is)
Ik zou dan voor de tweede baan gaan..en dan niet zo zeer omdat je daar meer verdient (wat natuurlijk mooi meegenomen is) maar omdat je dan zeker weet dat als je schoonmoeder een dag niet lekker is dat je schoonvader er dan is..
o ja...en je niet lullig voelen naar de Shell hoor, die vinden wel iemand anders!! Even offtopic..wat is je kindje op een onwijs coole datum geboren zeg ....haha sorry ben van de datums haha
Ja dacht ik ook voor de 2de baan,ze lijken me alle 2 leuk hoor. Wat is het moeilijk zeg,de shell wil me wel heel graag maar 2de bedrijf ook. Zo heb je er geen zo heb je er 2. Wel of niet proefdraaien? langs gaan of bellen? Ja gaaf he We gingen voor 10-10-2010 anders gingen we voor 12-11-10 we hadden 20-10-2010 over het hoofd gezien maar onze kleine meid niet Nu gaan we voor 11-11-2011 nee grapje
Als ik kijk naar de tijden zou ik zeker voor nr 2 gaan. Behalve op zaterdag kun je met die tijden altijd bij een kdv terecht. Ik weet niet of je al ingeschreven bent, maar het is vaak een lange wachttijd, en helaas zal je schoonmoeder niet zo heel lang meer hebben.. (wel fijn voor haar dat ze nu lekker veel tijd met haar kleinkind kan gaan doorbrengen). Of gaat je schoonvader dan alleen oppassen? Maar als je zeker weet dat je voor de 2e baan gaat, dan zou ik de Shell afbellen. Ik snap dat je het lullig vind, ik heb zelf ook wel eens in die situatie gezeten...
ik zou voor de 2de baan gaan is dichter en de buurt betere werk tijden en dan weet je zeker dat je een oppas hebt.
Bedankt voor de reactie's Ik heb de 2de baan gekozenvanmiddag langsgeweest bij de shell uitgelegt en een brief gegeven en ze vond het jammer maar begreep me wel. Ik mocht terug komen als me 2de baan niks werd Ja is zeker mooi dat me schoonmoeder dit nog kan meemaken en me schoonvader kan dan inspringen dus werk ik ook met een rustig gevoel en zekerheid. Al zal het zaterdag even moeilijk zijn voor de eerste keer zo lang zonder me kleine meid.(me man is thuis)