De verloskundige vertelde me dat de placenta aan de voorkant zat, ik heb er toen verder niet over nagdacht ofzo en laatst bij de prectecho zeiden ze ook dat de placenta aan de voorkant zat.. Ik vroeg me af.. zijn er dan bijzonderheden? Of moet ik ergens rekening mee houden? Er is mij echter niks verteld ofzo maar ik vroeg het me gewoon af.. Groetjes Shaas
nee hoor zijn geen bijzonderheden mee zolang de placenta maar niet voor de uitgang ligt dan zou je namelijk niet normaal kunnen bevallen ik heb ook de placenta aan de voorkant weet het al sinds 12 weken je voelt de kleine alleen later en zo (ik al bij 19 week) veder ja dat die niet voor de uitgang lig is belangrijkste volgens mij
Nee hoor, je placenta zit daar goed.. beter als aan de onderkant.. mijn placenta ligt sinds een paar weken ook van voor. Heb verder ook niets gehoord
mijn placenta ligt ook aan de voorkant, ik voelde met 14 weken al beweging, dus tsja! Verder maakt het inderdaad niet uit.
ja ik voelde hem pas bij 20 weken.. maar ja ben blij dat het gewoon normaal is.. dank jullie wel voor de snelle reacties Groetjes Shaas