het duurt nog 5 dagen maar lijkt me leuk om weer te kijken of de praatjes waar zijn. dinsdag is het weer volle maan hoeveel meiden zullen er gaan bevallen deze dag ?!
Het is een bakerspraatje,maar volgens mijn ziekenhuis was het idd met volle maan wel drukkerBen benieuwd.ik zal het dinsdag weten.ben zelf woensdag uitgerekend, dus kijken of het voor mij opgaat
Ergens hoop ik dat ik dan al een paar dagen bevallen ben maar als het op deze dag spontaan zal beginnen ben ik ook erg blij! Ben benieuwd.
Ik ben vandaag uitgerekend dus hoop voor dinsdag al te bevallen maar als ik zou moeten wachten tot dinsdag ook goed haha
Haha hopelijk werkt het voor jullie! Ik heb in maart zitten wachten tijdens de volle maan, maar er gebeurde niets Uiteindelijk is ze een wk later pas geboren Succes!!
Onze oudste is geboren met volle maan, en volgens het ziekenhuis was het die nacht drukker dan normaal. Ik meen me te herinneren dat er die nacht 7 kindjes geboren zijn. En dat in een klein ziekenhuis... Voor iedereen die zover is toi toi!!
Mijn dochter is geboren met blauwe maan! Dat is als er twee volle manen zijn in 1 maand Gebeurt volgens mij eens in de 4 jaar En daarnaast was ik de enige die nacht op de verlosafdeling
Eens kijken hoeveel kindjes er morgen worden geboren!?? Ik hoop stiekem eigenlijk dat ik er zelf ook mag aan geloven, altijd gezegd dat ze de 17de kwamen!!
Nou, van mij mag het. Ik ben benieuwd. Het schijnt trouwens dat met weersveranderingen (sneeuw, onweer, storm) ook meer kindjes geboren worden.