Ik blijf meestal gewoon een half uurtje liggen, en dan sta ik even op om 'overtollige' vocht uit te plassen & dan maak ik het altijd even schoon, vind het echt niet fris wanneer ik dat niet doe. Wij liggen altijd al helemaal dubbel als ik erna loop te schreeuwen van; Lief niet eruit halen!!!! Wacht nog even tot je zaadjes goed weg zijn!! Hahahahahahaha!!
Hahah ja, dan liggen we allebei helemaal dubbel hoor! Heb het ook wel eens gehad toen ik erg verkouden was en veel moest hoesten @ Bloemmm: Ja, achteraf als hij 'eruit' gaat is ook zo'n momentje.. Dan voel je alles lopen tussen je billen (excuus), hahaha Gewoon handdoekje bijhouden hoor
MamaCharlotte! HAHAHAHA! Ik kom echt niet meer bij. Wij roepen dan altijd; Waar is een handdoek? Heb je weer geen handdoek bij het bed neer gelegd. En dan gaat het 'eruit' en dan zitten we alle twee echt zo van: Ahhhhh nee, gadver!!!!! Ik lig helemaal dubbel hier
Ooh ik doe met je mee hoor, haha! Het is ook altijd wel een heel grappig moment. Ook grappig: ik probeer meestal het handdoekje al onder ons door te schuiven (terwijl hij nog in me zit...) zodat de zooi niet in het bed ligt.. En dan begint hij al te giechelen dat het handdoekje kietelt aan zn ballen, hahahah! Dan kom ik ook niet meer bij hoor
Hahahahahaha, die was echt het toppunt!! Wij proberen meestal ook de handdoek te pakken, maar die ligt dan meestal zo ver dat het niet lukt
Hahahah jaaa, dan rek je je arm uit ergens naar de grond, vriend nog bovenop je.. Pfff!! (Vette lol hier joh!!) Laten we het maar weer even on topic houden he
! Leuk topic heb ik weer aangemaakt, hihih! Mijn vriend wil ook nog wel eens de handdoek wegtrekken, en krijg ik hem constant niet te pakken, o o o wat een lol grrrrrr
Haha wat een vieze praatjes allemaal maar o zo herkenbaar, dacht dat ik de enige was die hier soms nog dagen last van heeft. Lekker als je om de dag moet klussen Meestal ben ik te lui om nog te gaan plassen maar heb nooit geweten dat dat blaasontsteking kan veroorzaken, nooit last van gehad.
wij doen hier ook allerlei goocheltrucs om de handdoek te pakken terwijl hij nog in me zit. erg grappig en door t lachen en dat die van hem alweer slap is als die klaar is, ligt alles er alsnog uit en dan moeten we nog harden lachen. Ik blijf met die handdoek 20 minuutjes liggen, daarna ga ik rechtop zitten voor de restjes (heb meestal geen zin om naar de wc te gaan) en daarna zie ik wel of ik mn onderbroek weer aan doe, of zo ga slapen. En als de handdoek nog bruikbaar genoeg is, ligt die wel eens heel de nacht tussen mn benen en wordt ik 's ochtends weer aan de vrijpartij herinnerd
Hahahahah hier precies hetzelfde,, Dan komt mijn vriend klaar en loop ik ook altijd te roepen Neee nog niet eruit halen even zo blijven liggen, dan ligt hij al helemaal in de deuk. DAN hebben we een handdoek nodig die we 9 van de 10 keer nog uit de douche moeten halen Dat gaat altijd zo,,Lieverd ligt er een handoek hier,, Uhmm nee.. Ok schatje klaar?? 1...2...3 dan komt hij eruit en dan rent hij in zijn blote pielemans naar de douche en als een gek weer terug om dat handoekje onder mijn kont te drukken,, Ik heb hem er ook een keer uitgeniest en hij had de sputters nog in zijn gezicht, Ow wat hebben wij blauw gelegen hhahaaa. Maar om ff ontopic te komen, ik blijf altijd 10 min liggen en soms ook niet hoor,en dan blij ik gewoon even staan met de handoek tussen mijn benen. haha
Hier ook exact het zelfde, altijd weer die handoek nog uit de douche moeten pakken hahahaha. En idd diep in mij klaarkomen helpt ook wel een beetje en verders blijf ik 10 min liggen en daarna na de wc om alles uit te plassen en schoon te maken. Heb ook gelezen dat het zaad na 10 min over gaan in een soort vloeistof en dan zijn de goeie zwemmers al weg! Iedereen iig succes!!
Hihi nou dan ga ik voortaan ook maar even naar de wc. Eigenlijk zouden we een stapel handdoeken in het nachtkastje moeten leggen, scheelt misschien een hoop zooi maar aan de andere kant ook een heleboel lol Gelukkig kunnen we er met zijn allen plezier om hebben!! Oh nog een par dagen, pff.
Op dat moment denk je dat je de enige bent die zo naar de handdoek zoekt Haha! Maar iedereen heeft dus hetzelfde. Heel komisch