Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon. De samsung galaxy s3. Heb er clean master op zitten. Regelmatig geeft hij aan dat ik moet "cleanen". (Overbodige rommel). Echter hij haalt 10tallen mb's uit programma's die ik of niet gebruik of uitgeschakeld heb staan! Regelmatig is mijn geheugen vol en gaat ie bestanden recyclen. Is dit programma nuttig of niet? Of kan ik er wat anders opzetten?
Hier wel nuttig, zowel op telefoon als tablet. Als ik heb gecleand, is mijn telefoon en tablet in elk geval weer een stuk sneller. Vind het een goed programmaatje in elk geval.
Ja ook hier wordt hij gebruikt. Erg goed programma. En inderdaad meestal na gebruik is de telefoon weer een stuk sneller
ja hoor. die programma's zijn zo gemaakt dat ze stiekem op de achtergrond mee gaan draaien. heb je niet door! ik gebruik het sowiso 2x pd. super fijn. ook haal ik vaak de ongebruikte app's van mn telefoon. dat scheelt ook een hoop
Verwijderd zo'n app geen nuttige dingen? Of bijv oudere gesprekken (whatsapp e.d.)? Twijfel iedere x of ik het nou wel of niet zal downloaden