raar "gevoel" in mn hoofd

Discussion in 'Zwangerschap' started by Annemarie76, Jul 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Zo af en toe heb ik zo'n maf gevoel in mn hoofd..
    Ik vergelijk t een beetje met t zelfde gevoel wat je krijgt als je een poosje je adem inhoudt.. 't Duurt ook maar even en zakt zo weer weg..

Had t de gyn. willen vertellen/vragen, maar kreeg niet echt de gelegenheid dat te doen..( Ben niet zo dat ik er zelf dan "inbats" )

Ik mag gelukkig ook nog bij de vk op controle komen en zal t bij haar morgen ook zeker even aangeven..

Nu raak ik niet snel in paniek ofzo, maar ben dan wel benieuwd wat t is, waardoor t kan komen..Herkend iemand dit gevoel

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Kan het niet gewoon een water te kort zijn met dit warme weer? Dat je wat duizelig bent? Ik zou de VK gewoon even bellen voor de zekerheid. Daar zijn ze toch voor?

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat was ook mijn eerste gedachte, vochttekort. zeker met dit weer is 2-3 liter per dag wel nodig.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik had het ook af en toe op het eind.. Meestal ook met warmte, of drukke dingen. En bijna standaard bij het wachten bij de kassa..
    Hier hielp wat extra drinken wel. En een dropje als het aanhield.. Waarschijnlijk had het bij mij te maken met een dip in mijn bloeddruk. Dus met een zout dropje en meer drinken ging dat beter..
    (niet doen als je bloeddruk al hoog is trouwens!)

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Annemarie, ik heb dat ook. En dan moet ik extra lucht happen lijkt het wel, en mijn armen voelen een soort van moe/zwaar aan.....

Meestal heb ik dan toch net iets inspannends gedaan ofzo... of het gebeurt als ik zit te eten. Mijn hartslag ligt dan ook iets hoger.... DEnk dat het bij mij gewoon de inspanning van mn lijf is voor de zwangerschap, je pompt tenslotte extra bloed rond....

Bij mij is het meestal na een paar minuten weg.

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    herken het ook, ik voel het heel duidelijk als ik een harde buik krijg

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Inderdaad emma21!!!

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik vroeg het ook aan de gyn waarom is zo duizelig was en ze kon daar geen antwoord op geven..
    handig he?
    Misschien wat meer drinken idd? of rustiger aan doen (weet niet wat je nog allemaal doet natuurlijk...)

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik voel t vooral als ik op mn gat zit en in bed lig..

Ik doe nog vrij weinig.. ( eten koken, vaatwasser vol+legen, een wasje draaien en ophangen( vouwen komt dan later wel..)

Echt een link met een harde buik kan ik niet leggen...
    Ik vraag morgen vk wel of zij t weet..

Share This Page