lekkende (.)(.)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar aangezien het hier over borsten gaat een andere vraag, hoe zit het met die korstjes die soms op je borsten verschijnen. Behandelen jullie die of laat je die gewoon zitten. Af en toe zijn mijn tepels (en borsten) echt heel droog. Mag het echt alleen met water?

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tja is ook best vreemd, bij mij spuit het er echt al uit. ben soms echt nat. bv wou bij de eerste niet i.v.m veel pijn. ben geboren met ziekenhuisbacterie in mijn borsten die waren ontstoken dezen zijn meerdere malen opengesneden heb nu veel harde litteken weefsel in mijn borsten
    bij de eerste deed het vreselijk veel pijn heb toen 6 weken gekolfd hoop nu dat het wel lukt en anders maar weer kolven
    ik was echt een lopende melkfabriek met meerdere (koffie) pats in de beha anders hield ik het niet droog vond dit erg vervelend

's nachts beha om en 3a4 pats erin en 's nachts ook nog een keer kolven terwijl zoon lief al vanaf zijn geboorte ongeveer 2 nachten doorsliep en na 5a6 weken al alle nachten doorsliep ben toen dus begonnen aftebouwen

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo dan ben je wel een echte doorzetter.
    ik vind dat lekken maar niks maar ja hoort erbij je kunt er niks tegen doen he. wil van de natuur!

liefs

Deel Deze Pagina