Ik ruik mezelf.. :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voorheen hoefde ik vrijwel geen deo te gebruiken omdat ik bijna niet zweette onder mijn oksels en het rook niet. Maar sinds een jaar ofzo ruik ik mezelf constant, ik heb geprobeerd met alleen water te wassen, met zeep, andere deo maar zelfs als ik daar goed geboend heb, ruik ik mezelf nog steeds. Het is echt een zweetlucht en niet fris terwijl ik (vrijwel) niet zweet. Mijn eetpatroon is ook niet zodanig veranderd ofzo.. Wie heeft dit ook of wie heeft de oplossing?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Vaker douchen.... :) ;) Nee, flauw.

ik heb wel eens gehoord van een deo die heel goed is bij overmatig zweten en dat is die van Syneo5. Wel duur geloof ik, maar werkt echt! En mijn vriend heeft altijd Rexona en dat werkt voor hem super en hij zweet ook heel erg veel.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    bij mij is het ruiken pas begonnen nadat ik zwanger was geweest van Daan zou dat het kunnen zijn?
    ik heb nu van odorex zo'n doorzichtig flesje wat je met watten erop kunt smeren en het helpt wel goed

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    na mijn zwangerschap heb ik daar ook ineens last van. Word er helemaal gek van. Ik heb wel tien soorten deo in de kast staan. Die odorex roller helpt bij mij het beste.

ik ga maar eens kijken wat een botoxbehandeling voor de oksel kost...

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Syneo5 helpt goed!

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb t ok na mijn zwangerschap gekregen. voorheen rook ik mezelf nooit en nu regelmatig. ik gebruik nu wat vaker deo van fa en ook gebruik ik gewoon een lekkere parfum zodra ik mezelf ruik. ik heb al eens aan mijn man gevraagd of hij me rook en die zegt van niet maar ik ruik t zelf dus wel :( :oops:

succes ermee en hopelijk werkt die deo goed

susanne

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn vriend heeft een zeer sterke zweetgeur en als hij zich wast met Sanex en Sanex deo gebruikt, is het opmerkelijk minder! Maar natuurlijk wil hij af en toe ook eens afwisselen, met de nodige geurtjes als gevolg... :(

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar ik zweet vrijwel niet, is toch raar? Onder de douche vandaan ruik ik het nóg.. Is idd ook na mijn bevalling nu ik er over nadenk.. Ga iig andere deo halen want dit is niks zo.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Denk dat je het wel doet maar: Naast het douchen, iedere dag een schoon shirt aantrekken.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik wilde eigenlijk zeggen dat je misschien een antitranspirant kan gebruiken ...maar dat is meer als je veel zweet...
    dat heb ik en dat is een spulletje wat je erop spuit of dept en dan worden je zweetklieren gesloten...dus heb je geen natte oksels meer...ik heb twee verschillende...1 van odorex en 1 van Thermen...

maar als jij zegt dat je niet echt overmatig zweet weet ik niet zeker of dit voor jou helpt!

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Kan het niet aan het wasmiddel liggen wat je gebruikt?
    Ik merk zelf namelijk dat als ik van mijn oude vertrouwde wasmiddel afstap en eens een keer wat anders gebuik, ik ook écht stink! :) Pak ik dan mijn gewone wasmiddel weer, is het aanzienlijk minder!

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb het ook, en als ik Odorex Extra Dry gebruik ruik ik niks meer!

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

*oeps, dubbel!*

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    * Goed opletten dat je katoenen kleding draagt, truitjes van synthetische stoffen gaan vaak als je gaat zweten ook vreemd ruiken.
    * Ongeparfumeerde deo gebruiken.
    * Als je al deo ophebt en je denkt dat je zweet/ruikt, niet nog een laag deo eroverheen spuiten. Eerst wassen en dan weer opnieuw deo spuiten.

Heel veel succes ermee.

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb dat ook. Sinds ik zwanger was van Wendy. Nu dus nog.
    Zal wel het hormoonhuishoudings probleempje zijn... Hopelijk gaat t weer weg als ik ontzwangert ben...
    Ik gebruik sanex voor onder de douche en deo. Dat helpt wel. Maar als ik even wat enthausiast ben met schoonmaken dan ruik ik mezelf naderhand wel weer :(
    Dus heb speciale "schoonmaak" shirtjes nu die ik alleen aandoe als ik verwacht te gaan zweten (want na t shirtje gewoon te wassen ruik ik t nog n beetje en anders moet ik telkens met schoonmaak azijn aan de slag) :oops:
    En leuke shirtjes die ik aan heb als ik weg ga of lui ben :)
    En loop 3 x p dag mezelf te wassen want met alleen n schoon shirt aantrekken schiet t natuurlijk niet op :(
    Mn man zegt idd ook datie niks ruikt. Maar ik vind het alles behalve prettig!

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hier ook het zelfde probleem en ook pas na de bevalling.
    Ik heb het niet altijd maar er zijn van die dagen,weet ook precies wat je bedoelt met jezelf ruiken als je net onder de douche vandaan komt :cry:

Als iemand de oplossing heeft hoor ik het graag. ;)

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het is bij mij ( gelukkig) niet heel ernstig maar voor de zwangerschap zweette ik nooit. Ik gebruik altijd rexona en dan de blauwe zonder een geurtje..

Draag katoen.. en wassen met water.. Anders eens met de huisarts/apotheek bellen voor tips?

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het ook een beetje sinds ik bevallen ben, maar rexona deo werkt goed bij mij. Ik zweet ook niet echt (heb nooit natte plekken) maar het ruikt wel nu..

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het is hier al eerder genoemd, maar ik zweer er ook bij: Syneo5. Is wel wat prijzig, maar je doet er hartstikke lang mee en t werkt super!

20. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Ruiken andere mensen je ook? Ik zou anders even de HA bellen voor de zekerheid. En anders inderdaad oderex extra dry lotion of dove classic. (mijn man zweert daarbij.)

Deel Deze Pagina