Ik heb van een predictor nog nooit een reactie op een eisprong gezien ( disclaimer, kan vast, er zijn vast mensen die positief getest hebben op hun eisprong maar ik heb t nog nooit gezien)
Als ik zwanger ben denk ik eerder dat ik vandaag 5w1d ben, super korte cyclus zou ik echt raar vinden want dan zou ik een eisprong tijdens mijn menstruatie hebben gehad en wij hebben toen geen seks gehad
Ik weet dat het verstandiger is het een dagje te laten rusten maar ik ben nog steeds eigenwijs en ik heb geen geduld, ik heb mijn ochtendurine laten staan en ik ga zometeen even naar kruidvat wat 2v5’s halen en een predictor haha
Maar dan zouden je testen echt moeten knallen ( of knallen wanneer je ze verdunt) Ik duim voor je! Wanneer ga je testen?
Euh, allday & everyday? Nee grapje haha, ik ga straks waarschijnlijk nog 1 2v5 doen( zodat ik morgen kan zien of hij is opgelopen) en een predictor
Yes, dat ziet er goed uit.... Even terug gelezen en wel heel beneiuwd inderdaad naar de tijdsduur... Pff nog wel onzeker dus
Wel rood maar er komt niets op mijn inlegkruisje en geen krampen oid... maar na opdrogen is de dipstick van vandaag wel minder duidelijk dan die van gisteren Dit zijn alle testjes bij elkaar