Oooh wat spannend! De vraag is nu... ben je zwanger of indd zoals je zegt... hoelang nog? Je zou overmorgen weer kunnen testen om te kijken wat hij doet?
Ik snap er niets van iig! Als dit een eisprong is, de predictor is bijna een knaller?! Ik hoooop dat de kv2v5 morgen is opgelopen!
Ik wil niet doemdenken maar aangezien er bijna geen enkel scenario logisch of denkbaar is, denk ik dat er een kans is dat je wel voorbij de 5 weken zit maar dat je in een vmk zit. Omdat je dipstick wel echt lichter is dan gister. Wanneer ben je begonnen met bloeden? Pfff wat een onzekerheid!
Gisteren rond 14u, en rond 17u een test gedaan Dat scenario lijkt mij ook het enige dat logisch is.. zeker omdat ik niet bepaald hebt geleeft als een zwangere
Kan idd ook een zw die helaas is misgegaan. zou jammer zijn! Toch doortesten denk ik om te zien of de testen op/aflopen.
Ga ik doen, en hou er rekening mee dat de kans dat het een mk is groot en ik sluit eisprong nog geen 100% uit, wat een raadsels...
Wat als er een late innestelling was, dan kan het nog dat mijn hcg onder de 50 is, zou dat kloppen met deze testjes?
Lieve schat natuurlijk hoop ik dat het goed zit maar... als dit een positieve zwtest is die echt reageert op hcg... dan zou je al voorbij de 5wkn moeten zitten gezien je laaste ei enz. Dan zou hij OF al moeten knallen of het hook-effect... maar dat heb je gisteren al getest. Bel anders je ha of een vk, die kunnen je vast helpen!
Mijn verwachtingen zitten momenteel op 80% miskraam 19% eisprong en 1% goede zwangerschap, maar positive thinking zeker? Ik ga zometeen even een plan van aanpak overleggen met ml en even beslissen of we naar de HA gaan voor bloedafname
Zwanger. Ik geloof totaal niet in een eisprong piek waar deze testen op reageren! Of het goed zit geen idee maar ik ben er van overtuigd dat de testen reageren op hcg
Ik zou bloed laten prikken 2 x. Het kan zijn dat je laatste menstruatie geen menstruatie was en dat je idd nu een miskraam hebt. Mocht je hcg traag oplopen dan kunnen de dokters daar ook weer naar handelen
Jeetje wat een onzekerheid! Die kv van net is wel echt mooi duidelijk. Pff wat een spanning voor je zo! Ik duim dat alles de goede kant op gaat
Die kV van net ziet er dan weer hoopvol uit. Ik zou bloed laten trekken. Eb morgen weer. Zegt naar mijn mening meer dan streepjes.
Wauw, wat spannend dit!!! Je testen zijn overduidelijk; je bent zwanger. Maar wat een onzekerheid of dit goed zit nu... ik duim met alle meiden mee! Ik zou alleen wel pas woensdag weer testen met de kv2v5, voor de oploop. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat heel moeilijk is. (Net zelf getest midden in mn cyclus)