Tjonge meis wat spannend! Die kv is wel echt donkerder! Ik duim voor je. En maak je niet druk over dat je misschien niet helemaal gezond hebt gedaan afgelopen weken. Tuurlijk beter om dat wel te doen, maar dat heeft echt geen invloed op je evt. zwangerschap zo vroeg!
Ik had dit ook, 14 dagen in Mn cyclus positieve testen. Ik had ook een bloeding gehad dus aangezien voor menstruatie 2 weken daarvoor. Ik ben wezen bloedprikken omdat ik ook geen scenario kon bedenken, behalve een ovulatiebloeding (waarvan ik tot daar aan toe nog nooit van had gehoord). Ik had ook bloed met afvegen. Uit de bloedtest kwam idd een hcg waarde en na tweede bloedtest concludeerde ze dat het een vroege miskraam ging worden. Ik heb 4 weken rond gelopen en positief getest voordat het pas los kwam. Echter zijn de wonderen de wereld nog niet uit! Ik denk dat je wel zwanger bent. Dus ik hoop en duim met je mee dat deze verrassing lekker blijft zitten!!!
@Doornroosje94 he gets, wat onzeker! ik duim dat het goed komt. Overigens, mocht het niet goed zijn is dat niet jouw schuld! natuurlijk ga je gezonder leven als je zwanger bent, maar hoeveel mensen weten niet dat ze zwanger zijn de eerste weken? neem vooral je zelf niks kwalijk! zou het kunnen zijn dat je menstruatie een miskraam was..... dat je nog hcg meet omdat de miskraam nog niet uit je lijf is? heb je vorige maand getest? (ik hoop natuurlijk dat wij er allemaal hartstikke naast zitten en je mega zwanger bent!
Die laatste kV zou er zomaar eens 1 kunnen zijn uit die slechte batch van kruidvat. Hij lijkt er verdacht veel op. De laatste weken heb ik er al een stuk of 6 langs zien komen hier. En dan past het scenario van @K00 wel.
Oh wat spannend zeg!! Nog een mogelijke theorie: Je ei is niet gesprongen na je eerste LHpiek en follikelgroei en is het ei later gesprongen (rondom je menstruatie) dat je nu toch pas 12dpo bent? Of temperatuur je ook? Ik duim voor je!!
@K00 ik heb de dag van de start van mijn menstruatie nog negatief getest dus dat scenario kan echt niet maar bedankt voor het meedenken!
De ovutest met middagurine was daarnet ook donkerder dan die van deze morgen dus klopt wel hoor denk ik
Het kan natuurlijk vanalles zijn... je kan ook zwanger zijn geweest van 2 en 1 kindje verloren hebben. Dat verklaart ook de bloeding. Waarmee ik maar wil zeggen: er zijn super veel scenario's en wij willen allemaal net als jij weten welke klopt. Dus ik zou even een vk gaan inschakelen.
Hier ben ik weer ik word er niet zo heel blij van om eerlijk te zijn, had echt op een oploop en een 2-3 gehoopt..
Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet als ie opgedroogd is @Doornroosje94 . Ik kan me voorstellen dat je hier niet zo blij van wordt. Ik duim voor je!
Lastig. Een cb gaat wel vaker wat later naar 2-3 of 3+. Daar zou ik me echt niet teveel op vast pinnen. De kv mag inderdaad wel wat meer oplopen maar ze zijn echt niet meer wat ze geweest zijn. Ik duim voor je dat het de goede kant op gaat
Ik snap je onzekerheid, maar je weet helemaal niet hoe of wat? Ik zou de vk bellen en vragen wat zij ervan vind! Misschien kan je over 2 weken al voor een echo om te kijken hoe of wat.. heb je nog bloedverlies? Ga voor je duimen!
Oke 29/5 naar de gyn en vanavond een eerste bloedafname, dat had de gyn aangeraden omdat ik anders nog te lang in onzekerheid zit (ba-ha ml, op doktersadvies haha)
Wat fijn dat de gyn zo mee heeft gedacht en je af bloedprikken. Goed dat je nu wat kan doen om duidelijkheid te krijgen.
Ik volg je topic! Wat een onzekerheid zeg. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Voel je je wel zwanger?