Misschien meerdere ‘keukens’ bestellen en een internationale buffettafel maken: Sushi, chinees, thais, grieks, surinaams, italiaans, etc. Of gaan voor een kippiepan (ik ben geen fan, maar de meeste mensen geloof ik wel) en daarbij lekker stokbrood en kruidenboter serveren. En misschien nog even een salade in elkaar flansen.
Haha leuke ideetjes. Maar voor 4 personen zijn sommige dingen iets te hoog gegrepen. Lastig! Misschien toch maar "gewoon" tapas..
Oh jullie zijn maar met zijn vieren, dan zou ik gaan voor een lekker stoofgerecht (boeuf bourguignon oid) met frietjes en een salade. Het stoofgerecht kan je al ver van tevoren maken, en de frietjes kan je halen of bestellen (of evt in de airfryer bereiden als je die hebt.)
Kaasfondue? Gesneden stokbrood halen, wat salade bij de groenteboer, andere kant en klare tapas achtige hapjes
Zo'n hapjespan van de slager? Met de familie wel eens een keer daar een heel buffet besteld: schaal carpaccio, stokbrood met smeersels, pan met warme hapjes. Was superlekker.