Mijn kater is echt ontspoord Net zat die cheece onion chips te eten!! Dacht al wat hoor ik, zat die in het kastje uit de zak te eten.. Ben benieuwd wat jullie katten stiekem eten, want dan kan ik dat allemaal hoog weg gaan zetten!
chocola, chips, ijs, kaas, worst en zelfs pepernoten lol Maar dat is mn oude kat die bij mn ouders is gebleven. De 2 andere boeven ehhhh niet veel lol, alleen hun eigen vertrouwde brokjes en hun mouse.
Je kunt beter vragen wat onze kat niet eet ! Hij komt uit het asiel en zijn verleden is onbekend, maar ach, wat kan dat beest vreten! Er zijn eigenlijk maar een paar dingen die hij niet eet en dat zijn rijstwafels en cornflakes. Verder tot nu toe alles, hot kroepoek, champignons, appels, peren, paprika, komkommer, wortel, doperwten, meloen, brood, alle vleessoorten, kaas, nootjes, chips, vla en ga zo maar door, niet normaal. Hij heeft echt een vreetobsessie, heel irritant. Je kunt ook niets laten staan, want hij pakt het, maakt zakken brood open en ga zo maar door. We moeten dus altijd alles opbergen. Een keer hadden we de hond van mijn ouders te logeren, we kregen een tas met spullen mee, haar kleedje, speeltje en dus ook eten. We waren het vergeten op te bergen, wil ik de hond eten geven, zie ik dat die hele voorraad eten voor het weekend weg is (oke, dat was dus 3 dagen voer voor een hond van 30 kilo). Tot we onze kat vonden, tonnetjerond! Ik heb de dierenarts gebeld, want hij zag er uit alsof hij elk moment kon exploderen. Nou ja, we moesten maar gewoon afwachten, zou vanzelf wel weer goed gaan. Hij heeft 3 dagen niet meer gegeten, bewoog alleen nog om naar de kattenbak te gaan, meer niet. Het zag er echt niet uit, maar het is wel weer goed gekomen. Alleen heeft hij nog steeds niets ervan geleerd, hij zou het zo weer doen als hij de kans kreeg.
Oh ik heb tranen met tuiten gelachen om je reactie.. tonnetje rond, hij kon zeker alleen nog kruipend met een hangbuik naar de kattenbak!?
chocolade is giftig voor dieren, ik dacht ik zeg het nog even Onze lieverd at drop (nee das ook niet gezond, ik weet het) Helaas is ze er niet meer.
Mijn kat die lust bijna niets! Alleen haar brokjes of de brokjes van de hond en vlees uit zo'n blikje zal ze ook nog eten. Ik probeer haar regelmatig iets van mijn bord te geven maar daar trekt ze haar neus voor op, zelfs melk lust ze niet graag.
Mijn kat is helemaal weg van kettingkjes en draadjes etc. om mee te spelen. Dus ik had een keer zo'n zak van die snoepslierten en was met zo'n sliert met hem aan het spelen. Op een gegeven moment pakt hij die sliert en verobert hem. Hij houdt van zoete dingen blijbaar. Want hij zit ook te schooien als ik waterijs of ananas ofzo eet.
Zure haring (ja, echt!), gerookte zalm, chips (zelfs hele hete!), droge worst, Activia yoghurttoetjes, makreel in tomatensaus en La Vache Qui Rit-kaaspuntjes. Nu moeten jullie niet denken dat ik ze bijvoorbeeld een hele zure haring geef. Ze krijgen altijd maar een heel klein stukje of likje. Ze vinden het heerlijk. Het is een soort snoepje voor ze, zeg maar. Die van mij maken gelukkig geen zakken (of potten, hahaha) open. Voor de rest houden ze het netjes bij hun brokjes en kattenvlees.
Wij hebben 3 katten... en een ervan is dol op................ broccoli...... beestje spoort niet helemaal... voor de rest lusten ze wel veel maar hij zit de broccoli gewoon van je bord te kijken...
Onze kat lust ook alles. Hondenbrokken, kaas, brood, gebakken aardappel, patat, gekookte boontjes, chips, doperwten, borrelnootjes, vla, ijs en verder weet ik het zo even niet haha.
Mijn kleinste eet alles het liefst snoep spekjes of chips. Mijn grote is een muts in eten en erg kieskeurig!
wij hadden een kat die luste niks alleen brokjes maar we hadden ook een parkiet en die liep zo rechtop de zak chips in als die open op tafel lag!
je kat chocolade geven, gaan ze hartstikke dood aan. Mijne lusten alles, gehakt, verse vis, van die kaasknabbels
een van onze oude kaatten at echt komkomer en dan niet een klein stukje hoor als je terug kwam van de boodschappen dan moest je echt maken dat de komkomer de koelkast in kwam want hij werd je echt compleet op gegeten soms zelf met plastic en al
Gut, wat eten ze niet? Ze lusten echt vanalles. Kaas, chips, slagroom, ijs.... (dat krijgen ze natuurlijk doorgaans niet, maar als je niet oppast...).
1 kat is gek op naturel chips. Maar verder geen gekke dingen. Ja, het 'natuurlijke' voer. Kuikentjes vinden ze erg lekker.
Hier 2 katten uit het asiel.. Het heeft een tijdje geduurd voor we er aan gewend waren dat we geen brood op het aanrecht konden laten liggen (de zak was de volgende ochtend aan stukken gescheurd en van elke plak brood was een stukje af.. Maar ook dingen als kaas, lasagne of macaroni, chips, ei, voer voor de hond (ook al zit het in een nieuwe zak van 20kg, die kat gaat er voor staan, koppie scheef, en bijten maar! Hebben nu dus een grote ton voor het voer voor de hond, en een kleinere voor de kattenbrokjes). Andere poes is dol op croissantjes.. Maar dan niet van die afbak dingen, maar wel echt goede.. Beide katten flippen als ze een plakje ham krijgen. En dan zijn je benen en handen dus ook niet veilig.