Zuigelingen scoliose

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ik vroeg mij af of er hier iemand is die hiermee bekend is. Afgelopen week is dit vastgesteld bij Ties, en ik kan er erg weinig over vinden op internet. Alleen is er veel bekend over scoliose bij volwassenen. Ik zou er graag meer over weten.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Sorry, ik kan je niet helpen, hoop dat iemand hier er meer van af weet! Sterkte ermee, was wel even schrikken om dat te horen of niet?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat ze dat nu al kunnen zien?
    Ik heb het ook, maar is pas in de puberteit ontdekt.
    Sneu voor z'n kleintje, wat gaan ze nu doen?
    Een gips corsetje?
    p.s is het niet dat z'n ruggetje schreef loopt als voorkeurs houding?
    Steven heeft dit ook gehad, zo had hij in m'n buik gezeten, moest hem vaak op de buik leggen, en dan recht leggen, dit is vanzelf over gegaan.

4. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    ja was heel erg schrikken! Hij heeft het al vanaf zijn geboorte. Zijn rug loopt inderdaad scheef, hij ligt zeg maar als een banaantje 1 kant opgevouwen als hij plat ligt. Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst naar de fysio met hem geweest, daar heb ik een oefening voor hem meegekregen, d.w.z. zijn bekken draaien elke keer als ik zijn luier verschoon, alleen sinds gister gaat dat niet zo makkelijk meer, dus weet niet of dat komt omdat hij zijn spieren verkrampt aan die kant ofzo?!? Maar ik moet morgen weer naar de fysio, heb het even laten bezinken, was een zwaar weekend, maar heb giga veel vragen waar ik antwoord op wil. Ik hoop dat het ook vanzelf weer over gaat net als bij Steven.

Deel Deze Pagina