Er is een boek geschreven door Michael Moore en natuurlijk ook zijn films. Maar ook ander artikelen zijn er verschenen over de onzuiverheden van de verkiezingen in 2000. Er is daar iets goed mis gegaan. Door de 9/11 situatie is dat alleen weer van de agenda verdwenen.
die kinderlokkers, mannen die babys sexueel misbruiken of die hun lusten bodvieren op vrouwen en ze daarna vermoorden. verdienen het om net hezelfde te ondergaan en verdienen het mooie van het leven ook niet. maar die staan wel niet aan het hoofd van een heel continent gelukkig. maar die bush kan alles en mag alles en niemand die er een poot naar uisteekt. verschrikkelijk vindt ik het dat hij overal zomaar mee wegkomt.
Kijk ook maar eens Loose change 1 en 2 op google video. Gaat over 9/11,heb anderhalf uur met verbazing zitten kijken en `nachts geen oog dicht gedaan. Daar zie je pas hoe corrupt en achterbaks de Amerikaanse regering is. Ben erg anti-Amerikaans zoals je merkt
Wie zegt dat wij de hele waarheid weten? Zijn films voldoende bewijs voor ons? Of een man die praat zoals wij graag willen horen? Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal.. (maar we komen toch niet bijelkaar.. verspilde moeite..) Ik ben geen bush fan, maar een doodwens naar hem toe.. Te ver..
Iedereen heeft zijn eigen mening,ik die van mij en jij die van jou. Maar ooit komt de waarheid aan het licht...
correctie: de waarheid mag niet aan het licht komen ik zeg niet dat die films gelijk hebben maar die geloof ik ech tveel meer dan bush. Al gore, die er een film over maakt, nabestaande van de overlevende van het derder vliegtuig...ja sorry maar die geloof ik veeel meer
Ooit komt de waarheid aan het licht,zoveel mensen vertrouwen het niet. Wat is dat voor film over een nabestaande van het derde vliegtuig? Waar vind ik die?
Ja, dat had ik door ja.. Gwoon niet toegeven dat ik gelijk heb om de discussie maar op gang te houden... hahaha Nee hoor, ik ben er wel een beetje klaar mee.. ik wil niemand voor het hoofd stoten, daarvoor is een forum te afstandelijk dat sommige dingen niet overkomen zoals het wordt bedoeld. Persoonlijke discussie's, heerlijk!