Lekker geloofwaardig die Bush...

Discussie in 'De lounge' gestart door streepjes, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Waarom niet?

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik geloof dat de bui over gewaait is.. en ik had dus wel een beetje het laatste woordt.. wat kan ik daar van genieten zeg..
    hihi..
    Nou zie vanavond of morgen wel eens weer.. ik ga naar huis..

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Tot morgen ;)

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

sorry hij komt toch

Dat Busch geen perfecte leider is, daar geef ik je zonder mee gelijk in ;) ik kan echt niet iets bedenken wat hij goed heeft gedaan sorry.
    Wat heeft hij wel gedaan dan?! Volgens mij helemaal niets hoor. Een beetje belangrijk lopen doen meer niet. In een luie stoel zitten binnen zijn kantoor of weereens op vakantie gaan en de rest aan andere over laten. Wat ja, hij heeft er zelfs toch geen verstand van.
    Waar zijn die kernwapens dan? En wat heeft hij daar aan gedaan? Niets want hij wist allang dat die er niet waren maar dat was toch een mooie manier om tijdens de verkiezingen aan te geven dat hij er wel degelijkw at aan deed? En ach, Sadam was ook een boef dus dan pakken we die toch. Maakt het uit…

Bin laden is een terrorist inderdaad maar wel dikke vriendjes met Bush! Nee je kan er geen informatie over vinden want dat willen ze geheim houden maar sta hier maar eens bij stil. Te veel dingen zijn te toevallig op dat valk. Dus ja ze spelen wel degelijk onder een hoedje. En nee dat is niet om angst te creeeren maar om ogen te openen. En ze zijn niet dom, ze krijgen niet de kans om na te denken over hoe het allemaal is gegaan. Dat mag daar natuurlijk niet naar buiten komen. Maar enkele voorbeelden: hoe is bush aan de macht gekomen? Waarom kan Bush niet zelf beslissingen nemen toen hij aan het voorlezen was en hoorde dat het tweede vleigtuig de toren in was gegaan? Waarom is hij tijdens zijn campagne zo vaak op vakantie geweest en heeft hij alles achter gelaten aan de rest van zijn mensen? Waarom riep hij dat Sadam kernwapens had terwijl iedereen al had gezegd dat ze er niet waren, net voordat hij her kozen moest worden?....

Er zijn meer dan genoeg mensen die laten merken dat ze het niet eens zijn met zijn regime. Wat dacht je van alle moeders van de gesneuvelde soldaten in Irak? Maar je bent dan maar klein he, en het topje van de ijsberg is dan erg ver weg. Maar stel nou dat je Al Gore heet en duidelijk wil maken dat dit niet klotp, kom je dan verder…blijkbaar niet. Dus het is geen kwestie van willen. Sommige mensen zitten zo hoog dat ze gevaarlijk veel invloed kunnen werpen op de wereld. Bush is zo’n heel gevaarlijk mannetje terwijl hij eigenlijk een stomme idioot is! Echt een sulletje!

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht

Amen.....
    Wij kunnen er niks aan veranderen,de mensen met de macht spelen een heel smerig spelletje...

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Weet je wat ik nou zo dom vind aan die hele oorlog in Irak? Er werd gezegd dat ze kernwapens hebben, maar als je zo'n land dan gaat aanvallen, vraag je er dan niet om hen zichzelf te laten verdedigen?!? En als ze dan toch een kernwapen zouden hebben, waarom zouden ze die dan niet gebruiken? Ik vind het gewoon dom om een land aan te vallen waarvan je dat soort vermoedens hebt. Het feit dat er nog altijd geen kernwapen gebruikt is, geeft voor mij aan dat die er ook niet waren...

Groeten,
    Josien

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi ik kom me ook mengen in deze discussie. hier ook een antifan van bush.

om even op de kernwapens terug te komen, er zijn nooit kernwapens of uberhaupt sporen ervan gevonden in irak, dus waarom zitten die soldaten daar. waarom is hij dan in godsnaam in oorlog met irak? olie misschien.

en ondertussen worden die soldaten in afghanistan neergeknald met wapens die door hun eigen president zijn gefinancierd.
    zie de films van de eerder genoemde michael moore.

ok die man zal misschien niet overal gelijk in hebben maar die films werpen toch wel een heel ander licht op de zaken 9/11 en afganistan.

nee, ik ben erg blij als die man opgevolgd wordt, je weet niet wat je er voor terugkrijgt, maar ik ben toch echt blij dat hij weg is dan.
    misschien moet amerika dan ook maar eens eerst voor zichzelf gaan zorgen.
    zorgen dat de economie weer op peil komt, goede gezondheidszorg voor iedereen etc. maar goed dat is off topic!

joyce

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Inderdaad,diep en diep triest.
    En Balkenende die zich er mee in laat.
    Ik kan me die foto nog herinneren van Balkenende en Bush na een vergadering.
    Balkenende keek naar Bush als een kind van 4 dat voor de eerste keer sinterklaas ontmoet.
    Ik vind het vooral erg voor de nabestaanden van de overleden militairen,hun zoon of dochter is gedood in een oorlog die alleen zin heeft voor de grootste georganiseerde maffia in Amerika,de regering en alle aanverwanten.
    Walgelijk dat dit gebeurt...

9. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Bush maakt zich druk om mensen die onschuldig worden vermoord in andere landen door bijv. Bin Laden of Saddam toen, maar misschien mis ik iets ofzo maar ik hoor hem nooit over die extreem gevaarlijke buitenwijken IN amerika waar iedere dag tieners elkaar kogels door de kop jagen...ow nee wacht daar is geen geld te halen natuurlijk..

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ach wij maken ons druk om Bush.. zou het helpen denk je?
    (was ik weer)

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik maak me idd druk om Bush!
    Helaas helpt het niet maar als ik een manier wist om hem van zijn troon te schoppen deed ik het graag...

(Daar bedoel ik dus niet vermoorden mee)
    Maar hij is een arrogante geldgeile sukkel...

En hij is absoluut niet geloofwaardig! Ik kan aan zijn kop zien dat hij liegt ( dan zie je een subtiele glimlach op zijn kop)
    Maar het allerergste vind ik gewoon dat hij echt gevaarlijk is!
    Wat nou als hij volgende week zegt dat hij Rusland wil aanvallen omdat hun kernwapens hebben ofzo?
    Hij is gewoon eng en trekt zich van niks en niemand iets aan.

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Had jij, of wie anders dan ook, het beter gedaan?
    Denk het niet.. Je had het anders aangepakt.. maar of de wereld daar mee geholpen zou zijn.. ?

Wat een kritiek zou dat opleveren.. poeh..

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    als als als, je kan je idd afvragen wat als wij in amerika de macht hadden gehad, hadden we het dan beter gedaan?
    weet ik niet, maar wat is het nut van dat als als als als als als?
    het gaat erom dat hij feitelijk gezien met een land in oorlog is gegaan terwijl er geen reden was. althans er waren geen kernwapens.

en de feiten liggen er dat het in amerika niet echt goed gaat, denk aan de al eerder genoemde gezondheidszorg, criminaliteit, discriminatie, milieuvervuiling!
    laat hem eens met zijn eigen land bemoeien daarom zit hij ook op die troon en niet om leider van de wereld te spelen!

als je ziet hoeveel geld het kost om een dagje oorlog te voeren, datzelfde geld kan bush goed gebruiken om flink wat amerikaanse gezinnen uit de armoedegrens te trekken.

enne zijn we die new orleans vergeten, de storm.
    waar was alle hulp voor die mensen, waar bleef meneer met zijn reactie!
    hulp, tja het halve leger zat in irak en afghanistan dus waren er niet genoeg troepen om het eigen volk te helpen. en dan nog waar bleef in godsnaam die hulp voor die mensen.

ok misschien niet allemaal bush zijn schuld maar hij staat daar wel aan het hoofd en hij had op zijn minst nog een snelle reactie kunnen geven!

verder is het idd triest dat er gezinnen zijn die hun vader, zoon of dochter verliezen in een oorlog. ok dat is het risico van het vak, ben ik het helemaal mee eens. ondanks dat mijn man ook in het leger gezeten heeft en uitgezonden is geweest.
    dat is het risico en dat weet je als gezin en als familie zijnde. het lullige is alleen als je de reacties leest van deze soldaten en gezinnen, is dat ze het allemaal zo een onzinnige oorlog vinden en niet weten wat ze daar nu eigenlijk aan het doen zijn.
    en dat is zo triest!

zo weer ff mijn hart gelucht!

leuke discussie, dat zeker!

liefs joyce

Deel Deze Pagina