hallo zijn er hier dames die er toevallig ervaring mee hebben ik vind dit een mooie wagen voor een leuke prijs ik heb hem maar een paar maanden nodig zoontje is als de baby geboren word 22 maanden en zal nu nog niet alles lopen dus voor een paar maanden wil ik graag een duo wagen wat makkelijk is en waar de oudste dan van 22 maanden ook nog in past gaat dat bij deze wagen of niet hij is nu 12kg en 83cm vind de bugaboo donky geweldig maar niet meer voor nu 3de kindje ook het laaste er nu nog 1300 euro voor te betalen vond ik teveel hoop dat iemand er ervaring mee heeft en als hij door de deur past en als de zitjes groot zijn dank jewel
Ideaal! Ps : ik zet die van mij morgen op mp! Met bon, nog geen jaar oud en alleen gebruikt als we met Opa en Oma weg gingen. Ik heb nu een maclaren buggy is wat makkelijker want die kan in mn bakfiets. Het is een lichte wagen, rijd soepel, en kindjes zitten er prima in!
En hij past door elke deur.. Fijn ook dat je de zitjes naar je toe kan zetten. Ik heb er geen reiswieg bij omdat ik hem maar 10x ofzo gebruikt heb. Reiswieg is los verkrijgbaar. Ik heb de zand kleur.
Mm jammer dat je te ver wegwoont anders had ik er mischien wel intressr in dank jewel voor je ervaring Nog meer mensen met ervaring