mening over inrichting woonkamer gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door kimr1, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Vorige week hebben we een hoekbank gekocht (strak, donkergrijs)
    Daarbij willen we ook graag nieuwe meubels aanschaffen.
    We willen graag een wit strak Tv-meubel (lang en smal)
    Zijn er meer mensen die dit hebben? Wat hebben jullie daar verder voor een meubels bij? (evt met foto?)

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We hebben het niet maar ik zou een knalrode stoel of iets er bij kopen ... meer om het rustige te doorbreken.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ja wij hebben dit thuis, maar daarnaast meubels van warm hout erbij. De accesoires zijn zwart, grijs, wit en pastelkleuren. Verder witte eetkamerstoelen (met houten poten) en witte lamp. Boven tafel doorzichtige lampen. Ook nog een wit stoeltje bij de bank.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wij hebben een antracietkleurige bank. Ook een hoogglans wit tv meubel en een brede hoogglans witte kast.
    Voor de warmte hebben we (steiger)hout. De eettafel is van steigerhout en we hebben een muur van steigerhout, achter de tv.
    Qua kleur heb ik zachte kleuren, de kussens op de bank bijvoorbeeld.
    Ook gaan we de muur achter de bank nog verven, een zachte grijze kleur met een roze tint erdoor.

Ik zou geen harde kleuren gebruiken, hier wordt dat juist kil namelijk.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Felle kleuren maakt het juist nog strakker.

Ik zelf zou als ik jouw bank en tv meubel had voor lichte natuurtinten kiezen. Idd de kleur van steigerhout

Om er toch en beetje een kleurtje in te doen zou ik turqoise accesoires zoals windlichtjes en kussentjes combineren.

En in de winterperiode kan je dat dan vervangen voor bijvoorbeeld oranje/roze/bruin

Maarja dit is op mijn persoonlijke voorkeur gebaseerd ;)

Deel Deze Pagina