robijn. ook was verzachter van robijn. die ruikt echt zo lekker (de groene fles). als ik me was ophang ruikt de hele bovenverdieping zo lekker fris!
Dash 2 in 1 deze ruikt zo lekker dat je geen wasverzachter nodig hebt. Wasverzachter zit al in de poeder.
nou ik ga zo naar de supermarkt, ik denk toch dat het Robijn of dash gaat worden zo te lezen hier.. Bedankt voor jullie berichtjes!
Ja die vind ik ook heerlijk! Bij de c1000 trouwens 2 voor 4,79 in de aanbieding! Gisteren weer 4 pakken ingeslagen
hier hetzelfde dash 2 in 1. soms gebruik ik de vloeibare wasmiddel van de lidll ruikt erg lekker en is goedkoop. wasverzachter heb ik ook wel van het c1000 merk.
Ken iK! hbe ik ook last van! haha Heb nu die gele van robijn staan, en die witte en die blauwe van Silan, en robijn witte wasmiddel vloeibaar, en een paar van color reus en een fles witte reus. Vloeibaar allemaal. (wqas in de aanbieding bij de jumbo) En poeder heb ik van dash geloof ik.
wij hebben meestal robijn, maar ben ook wel vaak naar andere producten in de winkel aan het snuiven, een keer iets anders..!
Mijn portemonee vindt Dash fijner, dus neem ik meestal die ipv Robijn Of er moet een goeie aanbieding zijn
ik heb alles van robijn robijn stralend wit robijn die groene wasmiddel voor bonte was en robijn wol en fijn en mijn wasverzachter is robijn morgenfris ik heb verschillende geprobeerd en robijn blijft toch mijn topper
Hier ariel, sinds de zwangerschappen vind ik de gewone niet zo lekker meer, maar de sensitive(met de roze dop) die vind ik heerlijk ruiken, daarmee was ik de kleertjes van de kids