ik vind het vermaak ! zou er zelf nooit aan mee doen omdat je 9 van de 10 vragen op 2 manieren kan antwoorden.... vandaar dat sommige de mist in gaan. kijk het wel als het er is !
vind het een super programma alleen zou er zelf nooit aan mee doen. sommige dingen hoeft nu eenmaal niemand te weten haha. ik denk dat het meedoen veel relaties en vriendschappen hebben verbroken voor veel mensen wel super vermaak vind ik en mis het ook zeker niet bijvoorbeeld de vragen of je wel is fantaseerd over je ex terwijl je huidige vriend. zulke vragen vind ik kan je op verschillende manieren zien. heb je echt sexuela fantasien of gewoon zo van hoe zou het zijn geweest met hem als we nog wat hadden. je fantaseerd dan wel over hem maar op een andere manier dan die de vraag bedoelt.
Ik heb de laatste keer gezien met dat meisje.. Wat een harde was dat zeg..en een beetje zelfingenomen..Helaas voor haar struikelde ze over de vraag of ze zichzelf een goede minnaar vond..Ze zei van wel maar dat was niet de waarheid.. Dus ja ik vind het best grappig als er verder niks leuks op tv is..
ja wat vond ik dat zielig voor haar ex-vriend! Die jongen wilde haar wel terug, maar ik denk na dit programma dat ie er nu toch wel anders over denkt.
vond die griet echt een bitch hoor wat een eogistisch mens was dat zeg! die johan moet blij zijn dat hij van haar af is!
Ik vind het op zich wel een leuk programma maar man wat duurt het lang voordat eindelijk eens een keer het antwoord komt! Door zoiets zap ik al snel weg. Ook vraag ik me nog steeds af hoe het nou zit met die leugendetector omdat sommige vragen niet heel direct zijn of op meerdere manieren te interpreteren zijn.
Deze was idd geweldig ik verwacht niet dat iemand die haar in dit progamma heeft gezien, nog een relatie met haar zal aangaan. tis maar beter dat die johan van der af is!
Ik heb het 2x gezien maar nooit meer.... Eeeeeeeeeuwen wachten op het antwoord telkens De vraagstellingen zijn niet eenduidig en dus voor interpretatie vatbaar. EN het is dus gewoon helemaal niet te checken of iemand nu werkelijk 'af' is omdat het verkeerde antwoord gegeven werd OF dat het programma het wel gewoon weer welletjes vond. Heeft er überhaupt al eens ooit iemand geld gewonnen?
volgens mij wel. Een man die zijn huidige vriendin niet als zijn grootste liefde ziet! Hij was volgens mij gokverslaafd....? En zijn vriendin vond ook alles goed. Hij had iets van 15.000 gewonnen....?
Mmmm, tja...ben je 'vet' mee dan. Ik ben ook voor de waarheid, maar vind dat wanneer er anderen onnodig (?) gekwetst worden doordat jij hen met jouw waarheid om de oren slaat vanuit geldbejag...dat er dan toch iets niet helemaal lekker zit. Hoeveel relaties zullen er na dat programma wel niet sneuvelen?
Ik heb het gevoel dat er aan dat programma alleen maar mensen meedoen die aandacht zoeken. Als jij een gewoon 'normaal' leven leid zijn er helemaal niet van die 'boeiende' vragen te bedenken en vaak zijn het inderdaad dingen die ik helemaal niet op tv zou willen vertellen (let wel me super zou schamen om het op tv te vertellen) maarja sommige mensen hebben daar gewoon wat minder moeite mee, vooral voor geld, geloof ik. Ieder voor zich en fijn dat ze ergens de waarheid open kunnen leggen en daarmee iedereen in hun omgeving kunnen kwetsen.
Wij hebben het zaterdag ook een stuk zitten kijken en hadden al bedacht dat het met ons wel een hele saaie aflevering zou worden. Nooit met vriendjes van vriendinnen gezoend, nooit vreemdgegaan, en al dat soort vragen meer. Ben benieuwd wat voor vragen ze dan gaan stellen...
Ja dat had in ook gisteren idd... Miss een storing...Want ik kon ook even niks terug kijken... Volgens mij doet ie nu wel weer...t begint nu wel te lopen hier..