maar meestal als hij naar de kroeg gaat krijgt hij of ruzie, of hij beland in een ambulance.. dat lijkt me ook niet normaal hoor
Nee is het ook niet. Het is een combinatie van bier en de ziekte van crohn. Door de Crohn kan hij slechter tegen alcohol en omdat hij sinds we samenwonen bijna niet meer uitgaat is hij grote hoeveelheden bier niet meer gewend. Hij is zo'n type dat als twee mensen ruzie hebben hij het wil sussen,maar ja krijg hem nog steeds niet aan zijn verstand dat hij zich daar niet mee moet bemoeien. Vorig jaar is hij met een dorpsfeest in het ziekenhuis beland. Bleek later dat ze dus drugs in drankjes liepen de gieten daar. En dan vinden ze het vreemd dat ik niet meer uit ga
Ik heb het geloof ik getroffen met mijn man. Hij gaat zelden stappen en oud en nieuw vierden we samen. Zelf toen ik zei dat hij best bij de buren mocht blijven ging ie toch mee naar huis. De schat. En dat terwijl we 1 huis verder zaten wou hij toch met me mee naar huis haha Balen dat sommige mannen zo chagerijnig of met vrienden waren! Kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Ondanks dat toch een leuke avond gehad?
ja hoor. Keek sowieso al tegen oud en nieuw op ( de kerst trouwens ook) heb gewoon een rotjaar achter de rug dus mocht van mij snel 00.00 worden zodat we aan een positief nieuw jaar konden beginnen. moest gister gewoon werken dus was al bekaf voor we bij mijn schoonouders waren. Rond 10 uur vielen mijn ogen steeds dicht ( hoezo saai haha) Gevolg als ik moe wordt dat ik het heel koud krijg,en hoofdpijn. Heb het buiten nog gered tot half 2 en was het toen echt zat. Al die dronken buurmannen die je moeten zoenen. Bah ! Jullie ook een leuke avond gehad?
Hier was het gezellig hoor! We hebben hele irritante buren(lees ouders die hun kinderen niet opvoeden en hun kinderen alles laten uitspoken en er niks van zeggen enz...) Ze zeggen nooit wat en we staan net 3 seconden buiten en ze kwamen zowat op ons afgerend en gaven ineens 3 zoenen. Dacht echt van wat krijgen we nou?! haha Vandaag alleen ontzettend brak. Ben het echt niet meer gewend dat tot midden in de nacht opblijven. Ik zat ook met half dichte ogen bij de buurman toen we daar waren. Lieve was klaar wakker en mn man ook maar mijn gedachte lag allang ergens in mn bed
Jeetje zeg, niet echt attent van je man/vriend om op oudjaarsavond chagrijnig te zijn En dan ook nog eens op bed te gaan liggen. Hopelijk heeft hij in de tijd dat hij op bed lag het goede voornemen gedaan om niet teveel chagrijnig te zijn in 2008 en dan vooral niet op momenten dat je samen hoort te zijn. Hoe is het nu met hem, al weer een beetje vrolijker? Wel balen hoor voor je dat zo oud&nieuw moet verlopen. Groetjes Taby.
tja nou, hij bleef gewoon lekker op bed liggen en hij is er niet meer uit geweest, het was echt heel gezellig in me eentje, volgend jaar zit hij ook alleen dit doe ik niet meer!
Nou lekker dan! Heeft hij je lekker laten zitten om 00.00? Groot gelijk dat je hem ook lekker laat zitten volgend jaar. Heb je hem niet de pokken volgescholden?
nee haha hij kwam de volgende ochtend gewoon naar me toe, en zei gelukkig nieuwjaar he en dan moet alles maar weer oke zijn
sorry hoor maar dit vindt ik niet kunnen om 0.00 en dan sochtends net doen of er niks aan de hand is ik had m de huid volgescholden
tja eigelijk ik zelf ook niet' maar ja schelden en ruzie heb ik ook geen zin in en het lost ook niks op en hij is altijd zo koppig, dan praat hij zo een week niet met me , hij heeft af en toe echt een plaat voor ze kop! dan gaat hij op bed liggen, dan komt hij er niet meer uit en dan laat hij mijn zitten met johwenna en de volgende dag gaat het weer zo door daar heb ik ook geen zin in,