Dit is de temperatuur bij mij op het terras, nu net om 15.30.. Bekijk bijlage 72958 Terrasje op het zuiden, zonder wind! In de zomer zit ik ook volop te sprayen en te spuiten met water over mezelf heen hoor, haha. Word hier dan loeiheet.
I love it!!! 8)8) Kan nu helemaal niet meer wachten tot we op vakantie gaan.. Nog maar 3 weken & 2 dagen Bekijk bijlage 72960 Nog meer dames van die zomerkriebels nu? Kom maar op met die leuke zomerfoto's
Kus, haha nee, het is hier écht zo warm. Van de ochtend t/m de avond volop zon. En helemaal geen wind hier.. Dusja! Ik zie aan de boompjes wel dat het waait, maar dat voel ik zelf dus niet .. Windstil bij mij op het terras! Hier is het in de zomer ook niet uit te houden hoor zonder liters water die je over jezelf kan gieten
Ja heerlijk weer. Vooral onze hond ligt lekker te bakken in de zon. Hij is zwart maar ligt gerust lekker te bakken gek beest.
Oeh tof! Ik ga de thermometer pakken om te kijken hoe heet het hier is! Ik heb net he-le-maal zelf (ja, ik was er echt trots op 8)) m'n parasol opgezet, maar hij kan niet open. Als ik 'm niet helemaal uitschuif kan ie niet helemaal open, en als ik 'm wel helemaal uitschuif kiept ie om
Bosi, dat je hond dat vol houdt!!!! Bikkel hoor .. Ik had een zwarte spijkerbroek aan, die heb ik toch snel uitgedaan en een luchtig rokje aan gedaan Heerlijk! Shadixx, oh dat is gek. Word ie te zwaar ofzo?
Ja, maar het lijkt me dat het anders moet kunnen, anders zou iedereen dit probleem hebben Maar goed, morgen komt m'n vriend, dan mag hij het proberen op te lossen (en dan blijkt vast dat ik een hele stomme fout heb gemaakt bij het opzetten )
Shaddixx, dat zal wel ja .. Zo, ik ga weer het zonnetje in, en straks wil ik leuke zomerse foto's zien
Zeker lekker!! Ik ben aan 't werk buiten in de tuin, met m'n laptopje en een groot glas ijsthee met heel veel ijsklontjes!
Bij ons hangt de thermometer altijd in de schaduw zal even kijken wat hij aangeeft..... 23 graden dus in de zon zeker 10 graden warmer, Ik heb heerlijk een hele middag buiten gelegen op mijn nieuwe ligbed boekjes gelezen en nog een uurtje liggen slapen en nog heerlijk een km of 12 door het natuurgebied gefietst echt genieten... Woon trouwens in het zonnige Zeeland
Ik woon in het noorden maar hier geen harde wind hoor. Als het trouwens lekker warm en zonnig is heb ik liever hardere wind ( minstens kracht 2 a 3) dan kunnen we tenminste zeilen,
Hier ook een fris windje. Het is niet lekker om buiten te zitten in elk geval. Maar om bezig te zijn (bijv. in de tuin) is het wel goed te doen. De zon schijnt ook al de hele dag. Ben er helemaal vrolijk van! Alleen...Ik heb vanmorgen alle ramen gewassen, want die zaten onder de vogelpoep. Wij wonen in een vogelrijke buurt. Je raadt het al. Ik had nog maar net de ramen gewassen (incl. de schuurdeur) en die laatste deur zat 2 uur later al weer onder de vogelpoep. :x Maar goed, dat hoort bij de natuur denk ik dan maar.
@Eerised90: Zo warm is het hier in de tuin nu ook. Hier is het redelijk windvrij, heel af en toe komt er een briesje voorbij. Nu is het nog heerlijk in de tuin in de zomer is het echt te heet en zitten we voor.
Nou hier waait een dikke rotbries. Maakt het niet echt lekker buiten zitten Maar ik vind dat niet zo erg... Of de baby moet binnen nu en een paar dagen geboren worden, of het moet niet zo warm worden.
Heerlijk he? Ik heb er ook van genoten vandaag. Lekker het tuinset weer schoongemaakt en in de zon gezeten terwijl mijn oppaskindjes heerlijk aan het buiten spelen waren. Echt genieten!