Hellie, ik ook! Haha alleen jammer dat mn vriend zaterdag pas weer thuis is.. (uhm, ik neem aan dat je dat bedoelt, of denk ik dan weer zo erg door.....)?! Dat het zo erg kan verschillen he in zo'n klein landje. Morgen weer lekker weertje. Ga denk wat leuke zomerse foto's maken met de kleine meid..
Girl, sneeuw is leuk op de wintersport .. En in Nederland is het voor 2 dagen leuk en dan heb ik het ook wel weer gehad!!! Geef mij de zomer maar. Heb ook nooit last van de hitte, vorig jaar ook, ik lag tot het eind van de zwangerschap lekker met mn dikke buik in de zon, op het terras of het strand lekker hoor..
girl, nee meen je dat echt??? Tja ieder z'n ding he?? Ik ben dol op de zomer, ja eigenlijk op alle jaargetijden, dat vind ik zo heerlijk aan het klimaat hier, dat je van alles wat hebt.
Ik vind t zonnetje en de temp zoals t nu is prima, hoeft niet warmer! kan ik nie zo goed tegen. Heb eerlijk gezegd ook liever sneeuw, alles zo mooi wit!
Nou ik dacht toch dat ze hadden gezegd dat er vanaf nu een stijgende lijn in zat.. Maar nu word het vanaf 2e pinksterdag weer frrrisjes!
Ahh joh, die weermannen/vrouwen weten t ook niet! Die zeggen maar wat.... t veranderd praktisch elke dag
Gister heerlijk met mijn meisje in de tuin gezeten, dat was wel weer lekker. Alleen hoeft het van mij niet nog warmer te worden, ik ben zwanger en ben bang voor vocht vasthouden etc met het warme zomerweer.....maarja....nu is het heerlijk buiten!
ik baal dus als een stekker....woon in Frankrijk en hier komt het met bakken uit de lucht.....ben jaloers!
Ben zo blij met dit weer heerlijk!! Zit nu lekker aan mijn ontbijt en dan ga ik op de fiets in een volgend dorp boodschappen halen (in totaal 16km) Ga vandaag heerlijk genieten van dit weer kan mij niet warm genoeg zijn.....
Vandaag inderdaad ook weer heerlijk weer! Ik ga de hele dag lekker in de tuin liggen zonnen ( goed ingesmeerd helaas dus bruin worden zal wel meevallen)!