Ik wil ook fietsen!!!!!!!!!! Heb alleen nog geen mooie fiets om te fietsen met mn meissie. Helaas.. Van de zomer waarschijnlijk wel.. @ Wonder1980 dat is minder.. Waar woon je ergens in Frankrijk? @ Blondjuh, moet je nagaan en het is nog begin van de ochtend .. @ Mutsie, zie dat je begin september bent uitgerekend! Ik was 15 september uitgerekend vorig jaar, en heb echt genoten van de zomer hoor.. Lekker op het strand liggen, wandelen enzo! Hield alleen de laatste week vocht vast, en ben met 40+5 bevallen. Is voor iedereen anders natuurlijk. Maar ik heb echt heeeeel veel gedronken en regelmatig bewegen.
Ik verbrand ook niet en wordt snel bruin maar ik smeer wel met zonneolie factor 6 is beter voor je huid want de zon is echt schadelijk!
Zomer zomer zomer, want hou ik daar toch van. Mijn meissie en ik lopen nog ik de pyama (tja, trage ochtend), maar we gaan zo omkleden en lekker naar buiten. Ik heb nog een berg was liggen die nog gevouwen moet worden, dus dat ga ik lekker buiten doen, dan nog alle beessies voeren en vanmiddag lekker ergens heen fietsen. Ons meissie houd gelukkig ook van dit lekkere weer. Dat dit weertje nog lang mag duren.
Wij kleden ons altijd pas om 10.00 uur aan... haha Maar heerlijk dit zomerse weer.. Ik heb gelijk meer energie en ben een stuk vrolijker.. Wij gaan straks naar de kinderboerderij, lekker wandelen in het park en daarna de tuin in...
@ zustertje, ik vind factor 6 nog laag. Ik gebruik aan het begin altijd minimaal factor 20. En als ik al een mooie kleur heb pas olie, ook al verbrand ik bijna niet en ben ik snel bruin! @ Teigetje, ik zit ook nog in mn pyama. Soms sta ik om 7.00 al onder de douchen en soms pas tegen 10.00 pas.. Achja, ben toch elke dag thuis, niemand die het ziet !
Ik lees hier dat het overal zo warm was. Het was gisteren hier wel warm maar wel een koud windje. Ik zie nu dat het hier minder hard waait, dus nu hoop ik dat ik vandaag ook lekker in het zonnetje kan gaan zitten.
@Eesrisesd90 ik kan ook niet meer wachten totdat ik met mijn meisje mag gaan fietsen. Ik denk ook dat het hier pas in de zomer kan. Ik zie dat onze meisjes bijna even oud zijn
Ik ben ook meer een wintertype, maar kan hier ook wel erg van genieten hoor. Er lekker op uit met de kleine meid en een kleurtje kweken.
Hier in utrecht schijnt het zonnetje heerlijk!! weekend wordt ook super hoorde ik. Men zegt dat we de heetste zomer allertijde tegemoet gaan!! pfff lekker klote want dan ben ik flink zwanger..... Zal me wel een waterballon gaan voelen dan denk ik
Cherry, ja een vriendin mij heeft zonneallergie en smeert altijd factor 45.. En is altijd heel bruin na 2 weken vakantie!
zo ik geniet volop van het mooie weertje, en dan hoef ik niet eens perse buiten te zijn, gewoon naar buiten kijken en de zon zien en mijn dag is weer goed!!
da's wel heel veel zeg wooow. mijn dochter had gisteravond een voetbalwedstrijd in te halen en we stond om 9 uur ook nog met ons snoetje in de zon. toch was de wind toen wel frisjes helaas. ze kwam thuis met een verbrande neus en dat s avonds.
ik weet hoe je je dan voelt. ik was hoogzwanger in de zware hittegolf van 94 ( die toen 2 maanden duurde ofzo) en ik had zwangerschapsvergiftiging, was net zo michelin poppetje met steunkousen en lange broek en lange trui. mocht niet ontbloot zijn vanwege de zon. man man man. het moet heeeeeeeeeeeeel warm worden wil ik ooit nog eens zo warm gaan krijgen als toen.ik hoop voor je dat ze wat de voorspelling betreft iets minder gelijk gaan krijgen. en wat denk je hittegolf voorbij, de volgende dag dacht madam. zo nu kan ik wel komen....grrr....
jij bedoelt die factor 45 zie ik. ik bedoelde het thermometertje van ts. maar ik weet wat zonneallergie is dochterlief heeft ook last ermee. krbaben krabben krabben. bbrrr.
Yinte, oooh je bedoeld mijn thermometer .. Want ik ben TS haha! Maarja, het is hier zomers echt zeker +45 graden.. Zoooo dan heb jij het erg slecht gehad zeg toen.. Jeetje! En dan ineens komt de kleine als het over is, wat een boefje.
vorig jaar hoog zwanger tijdens de hittegolf. Heb er op zich niet zo'n last van gehad, maar waren toch veel aug. mama's die zich geen raad wisten en de zwembadjes vonden gretig aftrek. Ben uiteindelijk ook op een dag bevallen dat het wat koeler was, maar maakte niets uit. De verloskamer was ook heerlijk koel door de airco, maar ik had het toch warm. Zweten als een otter. Had ook nog eens een winterpyjama aan. Geen idee waarom en geen tijd meer om die uit te trekken haha. Maar goed, dat was ff off topic