Even een vraagje.... Werd net gebeld door het modellenbureau waar ik ingeschreven sta en waar Esmay nu sinds kort ook ingeschreven staat (op hun verzoek) dat er een opdrachtgever erg gecharmeerd was van Esmay haar foto's en uitdrukkingen en ze haar mogelijk zou willen hebben voor een fotoshoot voor een kleding merk.... Ze wilde haar eerst nog wel zien om te kijken hoe ze in het echt is! Maar heeft iemand hier ervaring met een casting bij baby's ? Wat moet ik er precies van verwachten? Goed Esmay kan nog niet dansen, springen, en echt poseren dus dat zal het niet worden maar ik weet niet goed wat ik erbij moet bedenken? Iemand ervaring? Waarschijnlijk gewoon even langs gaan kijken hoe ze is en misschien wat foto's maken of?
een casting zelf geen idee.. ik heb wel een foto shoot met mijn smurf gehad.. die belevenis was een film waard 3 man sterk staat je kind aan t lachen te maken... dat zelfs de fotograaf in de maneschijn gaat zingen ik weet niet waarvoor jouw dochter gaat, maar neem wel een badjas mee.. mijn dochter moest in een rompertje..en zo een studio is niet altijd lekker warm.... en ik was een badjas vergeten ( nu was mijn jas ook lekker warm hoor) veel plezier ermee
sweet: was dat een fotoshoot voor een merk ofzo? Dit is namelijk ook voor een merk en ze willen haar graag even zien van te voren over hoe ze is! Het lijkt me niet dat ze dan ook meteen foto's gaan maken, althans foto's voor de opdracht zeg maar.. Maar goed misschien voor de zekerheid toch maar een badjas ofzo meenemen... Krijg als het goed is ook nog een mail met tijd en adres enz! Overigens heeft ze totaal geen moeite met lachen en soms gekke bekken trekken haha!
t was voor een foldertje van een groot warenhuis Ik heb me rot gelachen... smurf op een speelkleed en die moest stil liggen en lief lachen... nah.. ik heb er een die de kat uit de boom kijkt ..dus die lag wel stil..tot ze de kat op t speelkleed ontdekte.. grin..die bleef ze eraf slopen
Wat leuk zeg! Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er wel over nagedacht om mijn zoontje ook in te schrijven. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je dochter (kan je misschien een foto plaatsen??), en dus naar wat voor kindjes ze op zoek zijn. Is natuurlijk bij elke opdracht verschillend, maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Esmay is gewoon een normaal kindje, ze is alleen erg vrolijk en vind het leuk om op de foto te gaan, ze is ook erg goed in uitdrukkingen met haar gezicht haha
Het gaat er denk ik vooral om of je kindje het leuk vind of niet... En ook welke maten hij/zij heeft...
Ik zou niet weten wat je kan verwachten... Persoonlijk zou ik mijn zoontje niet eens inschrijven bij een casting bureau... Ze zijn nog zo klein en doen het alleen omdat de ouders het leuk vinden.. Ze snappen er niets van en het geeft vaak alleen maar onrust.. Maar ja, ieder zijn ding...
Daar was ik al bang voor dat er zulke reacties zouden komen ik zal even uitleggen hoe het zo gekomen is: Ik zelf deed al regelmatig wat modellenwerk, het modellenbureau stuurde me pas een mailtje of ik al bevallen was en wat het geworden was, ik heb een mailtje terug gestuurd met een foto van Esmay erbij (zonder verdere bij bedoelingen) toen vroegen ze aan mij of ik het leuk zou vinden om haar in te schrijven... Ik twijfelde erg maar heb toen samen met mijn vriend besloten dat wel te doen... Waarom? Omdat Esmay het erg leuk vind om op de foto te gaan, ze het ook totaal geen probleem vind om mee op pad te gaan en ze dan dus niet anders is dan thuis, en bovendien mocht ze het niks vinden dan merk je dat echt wel doordat ze dan de hele boel bij elkaar gaat schreeuwen en dan kan je altijd nog zeggen we stoppen ermee! Daar zijn wij ook heel duidelijk in: Als we ook maar enigzins merken dat ze het niet leuk vind dan stoppen we er direct mee! Oh trouwens zo'n kleintje mag uberhaupt maar 4x in het jaar een opdracht doen dus het is ook niet zo dat je iedere week op stap bent ofzo...